Gå videre til hovedindholdet

En lokal søgning i søgemaskiner

Ønsker din virksomhed at være synlig i Google, når en potentiel kunde i området søger efter et produkt eller en service, som du giver? Vil din virksomhed gerne fuld kontrol over, hvilke oplysninger der er synlige i Google? Eller vil din virksomhed gerne ændre åbningstiderne for en bestemt periode, skal du ændre den angivne telefonnummer eller måske tilføje den korrekte logo? Så skal du læse videre her om Google Min Virksomhed.

Tag ejerskab af din virksomhed i dag


En lokal søgning i søgemaskiner er de mest almindelige rute folk hen, når de søger information om en lokal virksomhed, service eller produkt. For eksempel, de får den mest relevante pizzarestaurant i det lokale område, uanset om de søger efter "pizza restaurant, [sted]". Den post kan blive optimeret med, herunder adresse, åbningstider og telefonnumre (se klippet nedenfor). Hvis din virksomhed ikke har taget ejerskab af posten, er sandsynligheden lav, at din virksomhed vil være synlig i lokale resultat.

Ifølge Google få den gennemsnitlige, vedligeholdes Google Min Forretning notering fem gange flere visninger end de poster, der ikke har været hævdet/taget ejerskab af.

Google Min Virksomhed: forretning notering for

Hvad er Google Min Virksomhed?


Google Min Virksomhed er et værktøj fra Google, der kan bruges til at optimere det, der dukker op i den lokale søgning. Værktøjet giver dig mulighed for at ændre alt fra den telefonnummer og åbningstider, til at offentliggøre indlæg direkte i Google-Søgning. Værktøjet giver dig desuden indsigt i, hvem der har opdaget den post, spurgte, retninger, besøgte hjemmeside, og kaldte selskab.

Autogenerert virksomhedsfortegnelse


Det store flertal af virksomheder, som i dag, en autorgenerert virksomhedsfortegnelse i Google. De oplysninger, der opnås her gennem de forskellige opslagsværker på nettet, kan ofte være ukorrekte eller ufuldstændige, kan afsluttet.
Ved at tage ejerskab af det prospekt, kan virksomheden selv styre og optimere indholdet til at være synlig. Dukker din virksomhed op med et korrekt udfyldt og optimeret information? Der vil så være en større sandsynlighed for, at din virksomhed vil blive valgt som beslutningstager.

Husk, at en virksomhedsfortegnelse, som er taget ejerskab og optimeret, vil være i stand til at få fem gange mere udsigt.


INTERNE GOOGLE-DATA


Hvordan er du placeret i det lokale søgninger
De lokale resultater på Google er primært rangeret baseret på, hvor kendte og relevante for din virksomhed er, såvel som det fjerne. Hvis en person, der er tættere på virksomheden, men virksomheden B er mere relevante, lokale resultater sats selskab B den højeste. Vigtigheden af at optimere den notering for din service eller produkt, som virksomheden tilbyder, er derfor meget høj.

Vi hjælpe dig med Google Min Virksomhed
Lokal søgning er i de fleste tilfælde om mennesker, der vil tage en beslutning her og nu. Betydningen af synlighed i Google, er derfor meget vigtig. Vi har stor erfaring med optimering af business-lister inden for de forskellige sektorer, noget, som du som kunde vil være i stand til at drage fordel af.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

FAQ - Frequently Asked Questions

  Hvor mange e-mails vil jeg modtage? Antallet af e-mails du vil modtage vil variere. Enkelte uger kan man modtage e-mail hver dag, andre uger måske bare en eller ingen. Dette kommer an på vores annoncørgrundlag. Hjælp os med at hverve, så får vi en større database at tilbyde vores annoncører. Dermed bliver det også flere e-mails til jer som er medlem.   Må jeg åbne alle e-posterne? For at få kredit for hver mail, må man klikke på linket som er vedlagt. Denne linker til annoncørernes side. Grunden til dette er at annoncørerne skal føle at de får god respons på deres kampagner.   Hvornår bliver jeg betalt? Du kan bede om at få udbetalt optjent saldo når som helst. Eneste betingelse er at du har en konto med over 200 kr. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password, kan du tjekke din optjente saldo når som helst.   Kan jeg melde mig ud? Du kan når som helst melde dig ud af vor tjeneste. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password kan du melde dig u