Gå videre til hovedindholdet

Derfor er ejerløsninger vejen frem i web-branchen!

På nuværende tidspunkt har du måske dit eget website eller webshop hos et webbureau hvor du betaler et løbende gebyr. Eller måske står du overfor dit første webprojekt. I så fald, så er dette indlæg noget for dig, da der er penge at spare. 

Fordelen ved, at du ejer dit website eller webshop

Hvis vi starter med fordelen på ejerløsninger, så ligger det i ordet. Nemlig, at du ejer dit website eller webshop. Du undgår derved de løbende gebyrer og de ekstremt høje priser ved ekstra funktioner som der er ved lejeløsninger (løsninger hvor du betaler et løbende gebyr for at have et website eller en webshop). Desuden skal du også være sikker på, at du vælger en løsning der er bygget med Open Source systemer som f.eks. Magento, VirtueMart, Joomla eller WordPress. Disse systemer er Open Source som betyder, at du kan tage din løsning ‘med dig’ overalt og samtidig få hjælp fra andre webbureauer, så du ikke er afhængig af ét webbureau, hvis du ønsker at skifte webbureau.

Din virksomhed bliver mere værd med en ejerløsning

Det betyder garanteret også meget for dig, at din virksomhed bliver mere værd – og det er lige præcis hvad din virksomhed gør med en ejerløsning. Værdien af dit website eller webshop tilhører nemlig din virksomhed og ikke et webbureau, som det ville have gjort hvis det havde været en lejeløsning. Dette kan blive meget kompliceret hvis du ikke ejer din løsning, da likviditeten ligger hos dit webbureau. Det gør det samtidigt også mindre interessant for mulige investorer i din virksomhed, da de kan se, at dit website eller webshop tildels er ejet af et webbureau.

Kan en lejeløsning ikke betale sig i det lange løb?

Hvis man ser direkte på omkostninger ved begge dele så kan en lejeløsning ikke betale sig. En ejerløsning kan være dyr i starten, men herefter ejer du din løsning fuldt ud og har derved også mulighed for at sælge eller viderudvikle den som det passer dig. Dette kan du ikke med lejeløsning, da det i princippet er dit webbureau som ejer din løsning.
Hvis du overvejer en ejerløsning skal du se efter følgende…
1. Er det Open Source løsning (Magento, VirtueMart, Joomla, WordPress)?
2. Den billigeste løsning er ikke altid den bedste for dig og omvendt – tænk det igennem og tænk på fremtiden.
3. HUSK at få en deadline på projektet!!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

FAQ - Frequently Asked Questions

  Hvor mange e-mails vil jeg modtage? Antallet af e-mails du vil modtage vil variere. Enkelte uger kan man modtage e-mail hver dag, andre uger måske bare en eller ingen. Dette kommer an på vores annoncørgrundlag. Hjælp os med at hverve, så får vi en større database at tilbyde vores annoncører. Dermed bliver det også flere e-mails til jer som er medlem.   Må jeg åbne alle e-posterne? For at få kredit for hver mail, må man klikke på linket som er vedlagt. Denne linker til annoncørernes side. Grunden til dette er at annoncørerne skal føle at de får god respons på deres kampagner.   Hvornår bliver jeg betalt? Du kan bede om at få udbetalt optjent saldo når som helst. Eneste betingelse er at du har en konto med over 200 kr. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password, kan du tjekke din optjente saldo når som helst.   Kan jeg melde mig ud? Du kan når som helst melde dig ud af vor tjeneste. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password kan du melde dig u