Gå videre til hovedindholdet

Derfor er ejerløsninger vejen frem i web-branchen!

På nuværende tidspunkt har du måske dit eget website eller webshop hos et webbureau hvor du betaler et løbende gebyr. Eller måske står du overfor dit første webprojekt. I så fald, så er dette indlæg noget for dig, da der er penge at spare. 

Fordelen ved, at du ejer dit website eller webshop

Hvis vi starter med fordelen på ejerløsninger, så ligger det i ordet. Nemlig, at du ejer dit website eller webshop. Du undgår derved de løbende gebyrer og de ekstremt høje priser ved ekstra funktioner som der er ved lejeløsninger (løsninger hvor du betaler et løbende gebyr for at have et website eller en webshop). Desuden skal du også være sikker på, at du vælger en løsning der er bygget med Open Source systemer som f.eks. Magento, VirtueMart, Joomla eller WordPress. Disse systemer er Open Source som betyder, at du kan tage din løsning ‘med dig’ overalt og samtidig få hjælp fra andre webbureauer, så du ikke er afhængig af ét webbureau, hvis du ønsker at skifte webbureau.

Din virksomhed bliver mere værd med en ejerløsning

Det betyder garanteret også meget for dig, at din virksomhed bliver mere værd – og det er lige præcis hvad din virksomhed gør med en ejerløsning. Værdien af dit website eller webshop tilhører nemlig din virksomhed og ikke et webbureau, som det ville have gjort hvis det havde været en lejeløsning. Dette kan blive meget kompliceret hvis du ikke ejer din løsning, da likviditeten ligger hos dit webbureau. Det gør det samtidigt også mindre interessant for mulige investorer i din virksomhed, da de kan se, at dit website eller webshop tildels er ejet af et webbureau.

Kan en lejeløsning ikke betale sig i det lange løb?

Hvis man ser direkte på omkostninger ved begge dele så kan en lejeløsning ikke betale sig. En ejerløsning kan være dyr i starten, men herefter ejer du din løsning fuldt ud og har derved også mulighed for at sælge eller viderudvikle den som det passer dig. Dette kan du ikke med lejeløsning, da det i princippet er dit webbureau som ejer din løsning.
Hvis du overvejer en ejerløsning skal du se efter følgende…
1. Er det Open Source løsning (Magento, VirtueMart, Joomla, WordPress)?
2. Den billigeste løsning er ikke altid den bedste for dig og omvendt – tænk det igennem og tænk på fremtiden.
3. HUSK at få en deadline på projektet!!

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

marketing og markedsføring på nettet

Vi er en virksomhed med kompetente folk med erfaring og viden om forskellige discipliner inden for marketing og markedsføring på nettet. Vores firma navn udtrykker, hvad der er vores primære fokus er, nemlig, markedsføring i søgemaskiner.

SEM står for Search Engine Marketing og vi kommer til at blive en bidragyder til dine markedsføringskroner generere flere indtægter (ROI), og det vil vi demonstrere for dig. Valget af den rigtige kanal på internettet er vigtig. Vi skal hjælpe dig med, samt til at sikre, at din markedsføring på internettet arbejder sammen med din øvrige markedsføring.

Du kan endda, med de enkle trin til at komme i gang med markedsføring i søgemaskiner. Men som i de fleste andre områder, kan resultatet blive langt bedre, hvis du bruger de professionelle. Vi tør sige, at vi er professionelle i området og kan hjælpe dig med at oprette, drive og overvåge din markedsføring på internettet. Gennem målinger dokumentere for dig, at du får relevante besøgende, hurtig ROI og øge…

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO, er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen.


Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook, Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler mv. Baseret p…

En lokal søgning i søgemaskiner

Ønsker din virksomhed at være synlig i Google, når en potentiel kunde i området søger efter et produkt eller en service, som du giver? Vil din virksomhed gerne fuld kontrol over, hvilke oplysninger der er synlige i Google? Eller vil din virksomhed gerne ændre åbningstiderne for en bestemt periode, skal du ændre den angivne telefonnummer eller måske tilføje den korrekte logo? Så skal du læse videre her om Google Min Virksomhed.

Tag ejerskab af din virksomhed i dag
En lokal søgning i søgemaskiner er de mest almindelige rute folk hen, når de søger information om en lokal virksomhed, service eller produkt. For eksempel, de får den mest relevante pizzarestaurant i det lokale område, uanset om de søger efter "pizza restaurant, [sted]". Den post kan blive optimeret med, herunder adresse, åbningstider og telefonnumre (se klippet nedenfor). Hvis din virksomhed ikke har taget ejerskab af posten, er sandsynligheden lav, at din virksomhed vil være synlig i lokale resultat.

Ifølge Google…