Gå videre til hovedindholdet

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING)

SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO, er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen.



Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook, Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler mv. Baseret på mange års erfaringer, har vi valgt at opdele vores SEO ydelser i 3 trin som definerer hvor kompleks en indsats der skal sættes ind med:
  • SEO Pluto
  • SEO Merkur
  • SEO Jupiter

SEO 1

Indenfor dette trin, fokuserer vi vores SEO arbejde hen mod at din hjemmeside kan blive fundet når der søges efter din virksomhed. Vi tager udgangspunkt i, at din nye kunde ved at din virksomhed eksisterer, eksempelvis via PM (printed marketing) eller anden traditionel/utraditionel marketingsaktivitet. Derudover vil vi fokusere al vores energi på dit primære produkt og/eller din fysiske placering og sørge for at dit primære produkt vil blive sammenknyttet med din virksomhed. Typisk vil der være tale om 2-3 søgeord.

SEO 2

Når vi arbejder efter SEO Brille modellen, vil vi fokusere på at din virksomhed og din hjemmeside bliver synonym med dit primære produkt, herunder optimering af din eventuelle ekspertise og/eller fysiske placering. Vi vil tage udgangspunkt i at din nye kunde ikke nødvendigvis kender din virksomhed, men er ude efter et eller flere af de produkter som du kan tilbyde. Samtidig vil din hjemmeside dukke op på udvalgte brancheportaler samt hos velegnede Google søgepartnere. Der vil også være fokus på at placere din virksomhed på Google kortet og i større grad skele til loggede Google søgninger. Typisk vil der være tale om 4-10 søgeord

SEO 3

Hvis vi arbejder efter SEO Bras modellen, vil vi fokusere på at din hjemmeside og din virksomhed, bliver synonym med et større udvalg af dine produkter / ydelser. Vi vil tage udgangspunkt i at din nye kunde allerede er kunde hos din konkurrent og i sin søgen efter dennes produkter / ydelser vil blive overbevist om at besøge din hjemmeside og vælge netop dit produkt frem for din konkurrent. Vi vil også sikre at din virksomhed er til stede, hvor det er relevant, på de sociale medier, på alle typer af Google søgninger og at en grundig udvælgelse af de mest optimale brancheportaler mv. er tilknyttet din hjemmeside / virksomhed.

Kommentarer

  1. The best digital marketing services will use social networking sites as well as other techniques garner the attention of audience. We have grown in scale with time and our SEO København services are now getting good reviews. Go through our website to know about the various positives about our team.

    SvarSlet
  2. Without hesitation you can follow our Bedste SEO firma Roskilde technique and help your business to grow. We are constantly working on many other ways to help your business grow and reach targeted audience on global platforms. Internet has certainly paved way for many small scale businesses around the world.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek