Gå videre til hovedindholdet

Fik du lavet en god hjemmeside?


Fik du lavet en god hjemmeside? Spørgsmålet er hvordan du nu får besøg til den?

Fik du lavet en god hjemmeside? Spørgsmålet er hvordan du nu får besøg til den? Det spørgsmål kender vi alle sammen mere eller mindre og når du møder den situation, så har du nogle muligheder som AdWords og andre webannoncer, men problemet er at du ikke har budgettet til det. Her kommer vi og hjælper dig. 

Koncept

Vores koncept er nemlig; gratis trafik udveksling med andre folk som dig og som søger besøg til sin hjemmeside. Lad os kort fortælle hvordan det fungerer.

Teknikken

Teknikken er meget simpel; du udveksler besøgene ved hjælp af kampagne og bannere med andre brugere med konvertering 1:1
Det betyder:
- viser du et andet banner 100 gange vil du modtage 100 visninger tilbage
- bliver der klikket på et af bannerne som er vist på din side, vil du modtage 3 ekstra visninger

Konkurrenter

Systemet er delt op i kategorier. På den måde kan du sikre sig at der ikke bliver vist annoncer inden for din kategori. F.eks. du har en blog der handler om turisme eller politik, så det er ikke sikkert at du vil vise annoncer af dine konkurrenter, når du derfor vælger en bestemt kategori, begrænser du annoncer som bliver vist på din side. Omvendt hvis du synes at det er mere relevant at vise annoncer indenfor samme branche som du er i så har du også muligheden for det.

Søgemaskineoptimering

P.S. Vi kan anbefale at du laver SEO på din hjemmeside, da organiske google søgninger kan give dig masser af gratis trafik. Vi kan give dig gratis servicetjek om hvad der eventuelt skal ændres på din hjemmeside i forhold til søgemaskineoptimering. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...