Gå videre til hovedindholdet

Fik du lavet en god hjemmeside?


Fik du lavet en god hjemmeside? Spørgsmålet er hvordan du nu får besøg til den?

Fik du lavet en god hjemmeside? Spørgsmålet er hvordan du nu får besøg til den? Det spørgsmål kender vi alle sammen mere eller mindre og når du møder den situation, så har du nogle muligheder som AdWords og andre webannoncer, men problemet er at du ikke har budgettet til det. Her kommer vi og hjælper dig. 

Koncept

Vores koncept er nemlig; gratis trafik udveksling med andre folk som dig og som søger besøg til sin hjemmeside. Lad os kort fortælle hvordan det fungerer.

Teknikken

Teknikken er meget simpel; du udveksler besøgene ved hjælp af kampagne og bannere med andre brugere med konvertering 1:1
Det betyder:
- viser du et andet banner 100 gange vil du modtage 100 visninger tilbage
- bliver der klikket på et af bannerne som er vist på din side, vil du modtage 3 ekstra visninger

Konkurrenter

Systemet er delt op i kategorier. På den måde kan du sikre sig at der ikke bliver vist annoncer inden for din kategori. F.eks. du har en blog der handler om turisme eller politik, så det er ikke sikkert at du vil vise annoncer af dine konkurrenter, når du derfor vælger en bestemt kategori, begrænser du annoncer som bliver vist på din side. Omvendt hvis du synes at det er mere relevant at vise annoncer indenfor samme branche som du er i så har du også muligheden for det.

Søgemaskineoptimering

P.S. Vi kan anbefale at du laver SEO på din hjemmeside, da organiske google søgninger kan give dig masser af gratis trafik. Vi kan give dig gratis servicetjek om hvad der eventuelt skal ændres på din hjemmeside i forhold til søgemaskineoptimering. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

FAQ - Frequently Asked Questions

  Hvor mange e-mails vil jeg modtage? Antallet af e-mails du vil modtage vil variere. Enkelte uger kan man modtage e-mail hver dag, andre uger måske bare en eller ingen. Dette kommer an på vores annoncørgrundlag. Hjælp os med at hverve, så får vi en større database at tilbyde vores annoncører. Dermed bliver det også flere e-mails til jer som er medlem.   Må jeg åbne alle e-posterne? For at få kredit for hver mail, må man klikke på linket som er vedlagt. Denne linker til annoncørernes side. Grunden til dette er at annoncørerne skal føle at de får god respons på deres kampagner.   Hvornår bliver jeg betalt? Du kan bede om at få udbetalt optjent saldo når som helst. Eneste betingelse er at du har en konto med over 200 kr. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password, kan du tjekke din optjente saldo når som helst.   Kan jeg melde mig ud? Du kan når som helst melde dig ud af vor tjeneste. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password kan du melde dig u