Gå videre til hovedindholdet

God SEO koster ikke kassen


God SEO koster ikke kassen

Det koster hverken kassen at få god søgemaskineoptimering, og i største træk så tjener SEO sig hurtigt hjem. Det er ligesom at investerer månedligt i aktier, bortset fra SEO efter 1 måned giver pengene tilbage. Men hvor meget skal en hjemmeside så koste? Udover alt det generelle som domain, sikkerhed, hvis man kun kigger på design, det er svært at sige. Jeg vil bare komme ud med det budskab, at man ikke skal holde sig tilbage fordi man tænker det er for dyrt. Undersøg markedet først, er der nogen der kan lave en lille fin hjemmeside til at starte med, så er det en god start.
En billig hjemmeside kan findes ved at søge efter den. Der findes et par stykker rundt omkring i landet der laver hjemmesider, og til forskellige priser. Nogle laver store avanceret hjemmesider til mange penge! Mens andre laver mindre hjemmesider, som en nyopstartet person kan bruge. Normalt hvis de laver hjemmesider, kender de også til SEO, ikke mindst burde de. Så ved at søge på Google kan man nemt finde en billig, stilrent og avanceret hvis det er det man leder efter. Det handler bare om at kigge lidt rundt.
Hvis i ellers kender til nogen som laver det, måske noget i selv har fået kan i skrive en kommentar til andre, hvis de nu leder efter nogen :)

Billig hjemmeside med god seo

Der er sikkert mange der tror man skal købe en dyr hjemmeside til 20.000 kr. derefter for at få SEO på den. Det er altså ikke sagen og langt fra! En dyr hjemmeside har intet med godt SEO at gøre. Der er lidt snak om at en billig hjemmeside ikke er brugervenlig, og dermed går folk hurtig ud af den/ikke går ind på den igen, og på den måde skader det SEO. Men man kan altså godt få en god hjemmeside til billige penge.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek