Handel på Internettet er mange ting – og stadig en overset mulighed med henblik på forretningseffektivisering og kundeorientering. Handel mellem virksomheder (B2B) kan effektiviseres betragteligt ved at gøre ordremodtagelsen elektronisk, enten ved at lade kunden indtaste sine ordrer i en webbaseret ordremodtagelse (selfservice), eller ved at tilbyde at modtage kundens ordrer fuldt automatisk ved direkte overførsel fra kundens systemer.
Begge metoder (ofte kombineret) indeholder muligheder for, at styre, kontrollere og undgå fejlindtastninger samt ordrelinier, der er behæftet med tvivl. Dette taget i betragtning og kombineret med den umiddelbare ressourcebesparelse i ordremodtagelsen, opnår du en mærkbar rationalisering.
Vi har stor erfaring inden for både rådgivning og udvikling af løsninger til elektronisk handel. Teknologisk er vores løsninger baseret på Microsofts produkter, hvilket betyder at vi udvikler på en solid og gennemprøvet platform. Vores rådgivning baserer sig på mange års erfaring med udvikling, integration og implementering af handelsløsninger. Vi anlægger en pragmatisk betragtning af problemstillingen og opgaven, og sammen med kunden (evt. også kundens kunde) finder vi frem til den bedste løsning.
Mange projekter inden for elektronisk handel er gennem årene strandet på grund manglende logistisk indsigt og kompetence. Det er derfor en styrke mht. et samarbejde med os, at vi parallelt med vort fokus på elektronisk handel også har logistik som fokusområde. Se mere under punktet ”Logistik” om vores konkrete tilbud på området.
Kommentarer
Send en kommentar