Gå videre til hovedindholdet

Husk økonomien bag SEO


Hej igen på siden, denne gang vil jeg skrive om noget som er meget vigtigt, for at du kan have din SEO-virksomhed kørende, for hvis du ikke har styr på dette kan det meget hurtigt gå hen, og blive en dårlig ting dette du laver. Det er selvfølgelig noget du vil undgå, så derfor er vi denne gang klar med et helt fantastisk tip, som du helt klar kan bruge, hvis du kun har fokuseret på SEO i din virksomhed.

Revision

Det er vigtigt at have en revisor på besøg bare en gang i måned, fordi, det skal helst passe med, at du tjener penge nok, i forhold til hvor meget arbejde at du ligger i det søgemaskineoptimering, som du laver for dig eller dine kunder. Økonomien er en ting, som enhver virksomhed synes er meget vigtigt, men det er fordi de skal have penge til en helt masse, for at kunne overleve og vokse. Der skal bland andet betales løn, fordi folk arbejder, så de kan tjene penge, så de kan forsørger deres familie og dem selv. En revisor kan således gå ind og lave regnskab, eller sikre sig at du betaler nok i skat, så at du ikke senere hen skal betale en masse penge til skat, som du kan gå hen og have brugt. Derfor er det vigtigt at have en revisor på besøg en gang imellem, da de kan sørge for at du ikke gør nedenom og hjem, eller bliver snydt at pirat selskaber, som bare vil lokke en masse penge ud af din konto.
Jeg håber i går hen og bruger dagens råd omkring en god revisor, da det helt klart vil styrke din virksomhed og i sidste enden kan gå hen og få den til at vokse. Men ellers glæder jeg mig bare til at se jer på siden igen.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...