Gå videre til hovedindholdet

Søgeoptimering

"Dine kunder søger efter dig - men finder de dig?"  

Lad ikke tilfældighederne bestemme hvem og hvor mange der besøger dine hjemmesider. 

Med over 12 års erfaring med at udvælge og implementere de mest trafikskabende søgeord på din hjemmeside, står vi til din disposition for et uforpligtende tilbud på søgeordsoptimering:

Flere fordele for Dig: 
  • Trafikskabende placeringer på søgemaskinerne = flere kunder/besøgende
     
  • Placeringer og trafik der holder i længden
     
  • Bras sørger for det løbende vedligehold af alt optimeret indhold og reagerer på evt. faldende placeringer/trafik så længe aftalen kører
     
  • Løbende overvågning af trafikken fra søgemaskinerne gennem Google Analytics avancerede statistik software.
     
Bras Internet Marketing holder fast i opgaven indtil resultaterne viser sig og sørger derefter for at rådgive dig om hvordan du løbende udvikler på resultaterne

Pay Per Click (PPC) - Få nye kunder med Googles Pay Per Click annoncer 

Uanset hvor stort dit budget er, kan du vise dine annoncer på Google og hele deres store annoncenetværk.

Du betaler kun, når nogen klikker på dine annoncer - Det kan ikke være nemmere at få kunder ind på din hjemmeside
end dette.

Med Google AdWords er du sikker på at ligge i toppen af søgemaskinerne så længe du vil.

SEO workshop

Med en SEO Workshop fra Dynamicweb Internet Marketing, er dine redaktører, udviklere og webmastere, klædt på til at skaffe Jer flere besøgende fra søgemaskinerne...med det samme!

  
Bras Internet Marketing tilbyder 1-dags seo workshops i grundlæggende søgemaskineoptimering. Formålet er ikke at lære dig og dine kolleger alt om søgemaskineoptimering på en dag, men derimod at klæde Jer på til at lave søgemaskineoptimering på et niveau og i et tempo der passer ind i Jeres dagligdag.

Hvis du som Bras cms-bruger allerede har installeret SEO modulet, vil fokus også være på optimal brug af dette.

Generel introduktion til søgemaskineoptimering
  • Målsætninger og strategier. Hvad er muligt? Hvad koster det? Udvælgelse af søgeord til optimeringsindsats
  • Introduktion til diverse værktøjer til placeringsovervågning og analyse af optimerede sider
Grundig gennemgang af websitet set med ”søgemaskine-briller”
  • Forslag til konkrete forbedringer...hvis muligt implementeres de under workshoppen
  • Forslag til målsætninger og strategi for løbende søgemaskineoptimering
  • Forslag til forbedring af konvertering af besøgende
  • Konkret optimering under personlig vejledning

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...