Gå videre til hovedindholdet

Søgeoptimering

"Dine kunder søger efter dig - men finder de dig?"  

Lad ikke tilfældighederne bestemme hvem og hvor mange der besøger dine hjemmesider. 

Med over 12 års erfaring med at udvælge og implementere de mest trafikskabende søgeord på din hjemmeside, står vi til din disposition for et uforpligtende tilbud på søgeordsoptimering:

Flere fordele for Dig: 
  • Trafikskabende placeringer på søgemaskinerne = flere kunder/besøgende
     
  • Placeringer og trafik der holder i længden
     
  • Bras sørger for det løbende vedligehold af alt optimeret indhold og reagerer på evt. faldende placeringer/trafik så længe aftalen kører
     
  • Løbende overvågning af trafikken fra søgemaskinerne gennem Google Analytics avancerede statistik software.
     
Bras Internet Marketing holder fast i opgaven indtil resultaterne viser sig og sørger derefter for at rådgive dig om hvordan du løbende udvikler på resultaterne

Pay Per Click (PPC) - Få nye kunder med Googles Pay Per Click annoncer 

Uanset hvor stort dit budget er, kan du vise dine annoncer på Google og hele deres store annoncenetværk.

Du betaler kun, når nogen klikker på dine annoncer - Det kan ikke være nemmere at få kunder ind på din hjemmeside
end dette.

Med Google AdWords er du sikker på at ligge i toppen af søgemaskinerne så længe du vil.

SEO workshop

Med en SEO Workshop fra Dynamicweb Internet Marketing, er dine redaktører, udviklere og webmastere, klædt på til at skaffe Jer flere besøgende fra søgemaskinerne...med det samme!

  
Bras Internet Marketing tilbyder 1-dags seo workshops i grundlæggende søgemaskineoptimering. Formålet er ikke at lære dig og dine kolleger alt om søgemaskineoptimering på en dag, men derimod at klæde Jer på til at lave søgemaskineoptimering på et niveau og i et tempo der passer ind i Jeres dagligdag.

Hvis du som Bras cms-bruger allerede har installeret SEO modulet, vil fokus også være på optimal brug af dette.

Generel introduktion til søgemaskineoptimering
  • Målsætninger og strategier. Hvad er muligt? Hvad koster det? Udvælgelse af søgeord til optimeringsindsats
  • Introduktion til diverse værktøjer til placeringsovervågning og analyse af optimerede sider
Grundig gennemgang af websitet set med ”søgemaskine-briller”
  • Forslag til konkrete forbedringer...hvis muligt implementeres de under workshoppen
  • Forslag til målsætninger og strategi for løbende søgemaskineoptimering
  • Forslag til forbedring af konvertering af besøgende
  • Konkret optimering under personlig vejledning

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek