Gå videre til hovedindholdet

SEO – White Hat Succes eller Black Hat Udelukkelse

SEO – White Hat Succes eller Black Hat Udelukkelse 


I processen med at forsøge at vinde popularitet og bringe mere forretning, er der nogle virksomheder, der ser på at vedtage nogle af de almindelige former for løftestangsvirkningen gennem søgemaskine optimering. Dette kan hjælpe dem eller ryg brand og føre til deres websted få sortlistet fra indekset. Så ved slutningen af dagen, det virkelig betyder ikke noget, hvor god eller dårlig deres hjemmeside er, men hvad betyder de vedtager at øge trafikken.
De to metoder til rådighed for Søgemaskineoptimering er White hat SEO eller Black Hat SEO. Navnene lyder måske forvirrende, men de er tilstande, hvorigennem mennesker tiltrækker besøgende til siden. En af dette er etisk, mens den anden er uetisk og sidestilles med snyd. Så når en person eller organisation er desperat for nogle synlighed, kan de vedtage denne tilstand, som desværre fører dem til ballade.
White hat er den direkte vej til søgemaskine markedsføring og tilstanden for internet markedsføring, hvorigennem brugeren følger retningslinjer. De bruger teknikker godkendt af søgemaskinerne. Ved tweaking hjemmesiden, eller tilføje nogle ekstra ord, der kan tiltrække opmærksomhed, vil brugeren stole på links eller pay per click forvaltning for at øge deres trafik. Der er ingen tricks eller genveje, der anvendes her, indholdet af siden er oprettet for at tjene brugeren med information og ikke blot for SEO fordel. Også kaldet organiske søgeresultater, disse steder stole på deres egne styrker snarere end at manipulere med systemet.
På den anden side er sort hat SEO en rute mindre foretrukket, fordi det fører til forbud af hjemmesiden hvis det opdages. Her kan ejeren af webstedet har lagt i indhold bare så de lokke søgemaskiner. Det kunne være tekst skjult i ryggen drop, eller placeres væk fra skærmen. Det kaldes også spamdex, og er uetisk, ikke godkendt af søgemaskiner enten. Tilsløring eller usynlig tekst bruges også i disse websteder til at lokke kunder til at komme over til deres portal. Her er brugeren forsøger at con søgemaskinen til at tro deres hjemmeside har relevant tekst, når et søgeord er indtastet og så forsøger at øge placeringen af denne portal. Søgemaskineoptimering gennem denne metode vil føre til udvisning og tab af rang af den særlige hjemmeside fra indekset, og det vil ikke blive vist i resultaterne vises på søgemaskinerne.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

marketing og markedsføring på nettet

Vi er en virksomhed med kompetente folk med erfaring og viden om forskellige discipliner inden for marketing og markedsføring på nettet. Vores firma navn udtrykker, hvad der er vores primære fokus er, nemlig, markedsføring i søgemaskiner.

SEM står for Search Engine Marketing og vi kommer til at blive en bidragyder til dine markedsføringskroner generere flere indtægter (ROI), og det vil vi demonstrere for dig. Valget af den rigtige kanal på internettet er vigtig. Vi skal hjælpe dig med, samt til at sikre, at din markedsføring på internettet arbejder sammen med din øvrige markedsføring.

Du kan endda, med de enkle trin til at komme i gang med markedsføring i søgemaskiner. Men som i de fleste andre områder, kan resultatet blive langt bedre, hvis du bruger de professionelle. Vi tør sige, at vi er professionelle i området og kan hjælpe dig med at oprette, drive og overvåge din markedsføring på internettet. Gennem målinger dokumentere for dig, at du får relevante besøgende, hurtig ROI og øge…

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO, er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen.


Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook, Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler mv. Baseret p…

Google ønsker virksomheder skal til at være mere proaktive

Vi har også skrevet et indlæg om vigtigheden af at have en optimeret virksomhedsfortegnelse i Google!
Rediger din virksomhedsfortegnelse direkte i søgeresultaterne
Google ønsker virksomheder til at være mere proaktive med at opdatere og bruge deres forretning notering. Opdatering af din virksomhed, for eksempel, deres åbningstider i ferier og helligdage, er det en win-win-situation for både Google og virksomheden selv. Derfor behøver du ikke nødt til at forlade Google-Søgning til at administrere din virksomhed.

I juli 2017 testet Google en kontrolpanelet for Google er Min Virksomhed, hvor virksomhederne er i stand til at redigere deres posteringer direkte i søgeresultaterne. I begyndelsen af september 2017 rullet opdateringen ud. Det eneste du behøver at gøre, er at være logget ind med den konto, der har ejerskabet af post. Så kan du bare søge for din virksomhed i Google-Søgning, og en menu, hvor du kan optimere din notering vil derefter være synligt over søgeresultater. Opdateringen…