Gå videre til hovedindholdet

SEO – White Hat Succes eller Black Hat Udelukkelse

SEO – White Hat Succes eller Black Hat Udelukkelse 


I processen med at forsøge at vinde popularitet og bringe mere forretning, er der nogle virksomheder, der ser på at vedtage nogle af de almindelige former for løftestangsvirkningen gennem søgemaskine optimering. Dette kan hjælpe dem eller ryg brand og føre til deres websted få sortlistet fra indekset. Så ved slutningen af dagen, det virkelig betyder ikke noget, hvor god eller dårlig deres hjemmeside er, men hvad betyder de vedtager at øge trafikken.
De to metoder til rådighed for Søgemaskineoptimering er White hat SEO eller Black Hat SEO. Navnene lyder måske forvirrende, men de er tilstande, hvorigennem mennesker tiltrækker besøgende til siden. En af dette er etisk, mens den anden er uetisk og sidestilles med snyd. Så når en person eller organisation er desperat for nogle synlighed, kan de vedtage denne tilstand, som desværre fører dem til ballade.
White hat er den direkte vej til søgemaskine markedsføring og tilstanden for internet markedsføring, hvorigennem brugeren følger retningslinjer. De bruger teknikker godkendt af søgemaskinerne. Ved tweaking hjemmesiden, eller tilføje nogle ekstra ord, der kan tiltrække opmærksomhed, vil brugeren stole på links eller pay per click forvaltning for at øge deres trafik. Der er ingen tricks eller genveje, der anvendes her, indholdet af siden er oprettet for at tjene brugeren med information og ikke blot for SEO fordel. Også kaldet organiske søgeresultater, disse steder stole på deres egne styrker snarere end at manipulere med systemet.
På den anden side er sort hat SEO en rute mindre foretrukket, fordi det fører til forbud af hjemmesiden hvis det opdages. Her kan ejeren af webstedet har lagt i indhold bare så de lokke søgemaskiner. Det kunne være tekst skjult i ryggen drop, eller placeres væk fra skærmen. Det kaldes også spamdex, og er uetisk, ikke godkendt af søgemaskiner enten. Tilsløring eller usynlig tekst bruges også i disse websteder til at lokke kunder til at komme over til deres portal. Her er brugeren forsøger at con søgemaskinen til at tro deres hjemmeside har relevant tekst, når et søgeord er indtastet og så forsøger at øge placeringen af denne portal. Søgemaskineoptimering gennem denne metode vil føre til udvisning og tab af rang af den særlige hjemmeside fra indekset, og det vil ikke blive vist i resultaterne vises på søgemaskinerne.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgeoptimering

Søgeoptimering der faktisk virker De fleste virksomheder anerkender værdi en af at meddele oplysninger om deres varer og tjenesteydelser på tværs af internettet, men en langt mindre del forstår effektiv online markedsføring. Historier om succesfulde online salgskampagner giver det indtryk, at alt hvad du behøver at gøre er at starte en iøjnefaldende sted og kunderne strømmer ind, meget mere er påkrævet. Det er værd at lære det, der adskiller den succesfulde hjemmesider fra skuffelser. SEO SEO er grundlæggende for online-salg succes og synlighed på internettet. I enkle vendinger vil SEO medvirke til at sikre, at din hjemmeside bruger alle søgeordene en person på udkig efter din tjeneste eller et produkt forventes at træde ind i Google, Yahoo, Bing eller en anden søgemaskine. For eksempel, tilpassede hvis du sælger mobiltelef oner, søgeord som "mobile" tilpassede "og" individualiserede "skal vises i en vis tæthed for at sikre dit web

webshop

Du vil gerne shoppe på nettet og samtidig støtte velgørenhed, uden at det koster dig en krone ekstra. Du går ind på ary.dk og vælger den webshop, du gerne vil shoppe hos. Alle køb gennem ary.dk støtter velgørenhed med op til 35 % pr. handel. Du shopper nu på webshoppen som du normalt ville gøre. Du har fundet produktet, du vil købe og gennemfører dit køb på webshoppen.  Da du er gået ind på webshoppen via os, er der sørget for, at en procentdel af dit køb bliver doneret til velgørenhed, og du har dermed støttet en god sag!  Når en webshop ønsker flere kunder og trafik til sit website, kan den virksomhed betale andre for at lede en kunde videre til webshoppen. Hvis der forekommer salg, belønner webshoppen med provision af det samlede salg. Dette kaldes affiliate marketing, og det er det vi gør brug af for at kunne samle penge ind. Vi donerer 100 % af sin provisi