Gå videre til hovedindholdet

Hovedparten af ​​web trafik kommer via søgemaskiner

Hovedparten af ​​web trafik kommer via søgemaskiner

Content is king
Vi ved alle, at hovedparten af ​​web trafik kommer via søgemaskiner. Vi ved også, at søgeord og links til dit websted, er to ting, der påvirker din placering i søgemaskinerne. Dine søgeord fortæller søgemaskiner, hvad du gør, og de indgående links fortæller dem hvor vigtig du er. Denne kombination er, hvad bestemmer din relevans. Og relevans er, hvad søgemaskiner er efter. Det er her du kan hjælpe dig selv med god seo.
Der er en masse information om, hvordan du indarbejder søgeordssætninger i dine HTML meta tags. Men det er kun halvdelen af ​​arbejdet. Du er nødt til at tænke på disse tags, som gadenavne. Det er, sådan søgemaskinerne ser dem. De ser på dine tags og derefter på din kopi. Hvis de søgeord, du bruger i dine tags ikke anvendes i din kopi, vil dit websted ikke indekseret for disse søgeord.
Men søgemaskinerne ikke stoppe der. De mener også, hvor ofte søgeordssætning bruges på siden.
For at sige det enkelt, hvis du ikke peber dit websted med din primære søgeord, vil du ikke vises i søgeresultaterne, når en potentiel kunde søger efter disse søgeord.
Men hvordan kan du skrive søgeords-rige kopi uden at kompromittere læsbarhed?
Læsbarhed er så vigtigt for besøgende. Og efter alt, er det de besøgende, der køber dit produkt eller tjeneste, ikke søgemaskiner.
Ved at følge disse 8 enkle retningslinjer, vil du være i stand til at revidere kopien på din hjemmeside sikre, at den er rar at både søgemaskiner og besøgende.
1) Kategoriser dine sider Inden du skriver, så tænk om strukturen af ​​dit websted. Hvis du ikke har bygget din hjemmeside endnu, så prøv at lave dine sider omkring centrale tilbud og fordele. For eksempel din brugte computere websted i separate sider for Mac, og pc’er, og derefter segmentet igen i bærbare og stationære computere osv. Denne måde dividere, vil du være i stand til at inkorporere meget specifikke søgeordssætninger i din kopi, og dermed opfange en meget målrettet marked. Hvis du arbejder på et eksisterende site, udskrive hver side og mærke den med sin centrale punkt, tilbyder, eller fordel.
2) Find ud af hvilke søgeord dine kunder søger efter Gå til www.wordtracker.com og tegne for en dag (dette vil kun koste dig omkring AUD $ 10). Indtast de centrale punkter, tilbud og fordele, du identificeret for hver side, og bruge lidt tid på at analysere, hvilke ord kunderne bruger, når de søger efter disse ting. Det er de ord, du vil bruge til at beskrive dit produkt eller service. (Sørg for at læse wordtracker forklaring på deres resultater.)
3) Brug sætninger, som ikke enkelte ord
Selv om denne rådgivning ikke er specifikke for web-kopi, det er så vigtigt, at det er værd at gentage her. Hvorfor? Jo for det første er der for meget konkurrence for enkelte søgeord. Hvis du er i salg af computere, skal du ikke vælge “computere” som din primære søgeord. Gå til Google og søg efter “computere” og du vil se hvorfor … det andet, forskning viser, at kunderne bliver mere og mere søge-kyndige – de søger efter flere og mere specifikke strenge. De er ved at lære at ved at være mere specifik, de finder det, de leder efter meget hurtigere. Spørg dig selv, hvad der er unikt ved din virksomhed? Måske du sælger billige brugte computere? Så hvorfor ikke bruge “billige brugte computere” som din primære søgeordssætning. Denne måde, vil du ikke kun en chance i placeringerne, vil du også vise i langt mere målrettede søgninger. Med andre ord vil en højere procentdel af besøgende på dit websted være folk efter billige brugte computere. (Wordtracker resultater vil hjælpe dig med at vælge den mest hensigtsmæssige sætninger.)

4) Vælg de vigtige søgeordssætninger

Må ikke indeholde alle søgeord sætning på hver side. Fokus på et eller to søgeordssætninger på hver side. For din Mac side, fokusere på “billige brugte macs”. For pc’er siden, fokusere på “billige brugte pcs” osv.
5) Vær specifik Må ikke bare sige “vores computere”. Hvor du normalt ville sige “vores computere”, så spørg dig selv, hvis du kan slippe afsted med at sige “vores billige brugte Macs” eller “vores billige brugte PC’er”. Hvis dette ikke påvirker din læsbarheden så dårligt, det er værd at gøre. Det er en fin balance selv. Husk, at din hjemmeside afspejler kvaliteten af ​​din tjeneste. Hvis dit websted er svært at læse, vil folk udlede en masse om din tjeneste …
6) Brug søgeordssætninger i links Selvom du ikke skal fokusere på hver søgeordssætning på hver side, er det en god ide at linke dine sider sammen med tekst-links. Denne måde, når søgemaskinerne ser på dit websted, vil de se, at siderne hænger sammen. Endnu en gang mere tekstlinks det bedre, især hvis linkteksten er en søgeordssætning. Så på dit “billige brugte Macs” side, indgår en tekst, linket nederst til “billige brugte pc’er”. Hvis du kan klare det uden at påvirke læsbarheden, også en inden for kopi af siden. For eksempel, “Ud over at give billige brugte Macs, vi sælger høj kvalitet billige brugte pc’er”.
7) Brug søgeordssætninger i overskrifter Ligesom kunderne stole på overskrifter til at scanne dit websted, så at gøre søgemaskiner. Det betyder overskrifter spiller en stor rolle i, hvordan søgemaskinerne vil kategorisere dit websted. Prøv at inkludere dine primære søgeordssætninger i dine overskrifter. Faktisk tænker indsætte ekstra overskrifter netop til dette formål. Generelt vil dette også hjælpe læsbarhed webstedet, fordi det vil hjælpe kunderne scanne læse.
8) Test søgeordssætning massefylde Når du har foretaget en første passage på kopien, køre det igennem en massefylde checker at få nogle målinger. Besøg http://www.gorank.com/analyze.php og type i domænet og søgeordssætning du vil analysere. Det vil give dig en procentsats for alle de vigtige dele af din side, herunder kopi, titel, meta søgeord, meta beskrivelse osv. Jo højere tæthed jo bedre. Generelt er en massefylde måling af mindst 3-5%, hvad du leder efter. Enhver mindre, og du vil sandsynligvis nødt til at tage en anden pass.
Følg disse retningslinjer, og du vil være godt på vej til en effektiv SEO
Bare husk, ikke overdrive det. Det er ikke let at finde en balance mellem kopi skrevet til søgemaskiner og kopi skrevet til kunderne. I mange tilfælde vil denne balance være for vanskeligt at opnå uden professionel hjælp. Må ikke bekymre dig, selv om. Hvis du allerede har udført dit søgeord analyse, bør en professionel hjemmeside copywriter kunne arbejde dine primære søgeordssætninger til din kopi uden ekstra gebyr.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

FAQ - Frequently Asked Questions

  Hvor mange e-mails vil jeg modtage? Antallet af e-mails du vil modtage vil variere. Enkelte uger kan man modtage e-mail hver dag, andre uger måske bare en eller ingen. Dette kommer an på vores annoncørgrundlag. Hjælp os med at hverve, så får vi en større database at tilbyde vores annoncører. Dermed bliver det også flere e-mails til jer som er medlem.   Må jeg åbne alle e-posterne? For at få kredit for hver mail, må man klikke på linket som er vedlagt. Denne linker til annoncørernes side. Grunden til dette er at annoncørerne skal føle at de får god respons på deres kampagner.   Hvornår bliver jeg betalt? Du kan bede om at få udbetalt optjent saldo når som helst. Eneste betingelse er at du har en konto med over 200 kr. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password, kan du tjekke din optjente saldo når som helst.   Kan jeg melde mig ud? Du kan når som helst melde dig ud af vor tjeneste. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password kan du melde dig u

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle