Gå videre til hovedindholdet

Alle bør få lavet en SEO rapport!


SEO rapport

Rigtig mange mennesker er ikke klar over at det kan lade sig gøre, eller får det ihvertfald ikke gjort, men man kan faktisk med stor fordel få udarbejdet en gratis SEO rapport, hos de fleste SEO-bureauer.

Men hvad kan en SEO rapport egentlig hjælpe med?

Man kan ligeså godt få alt den hjælp som man kan, da det kan være svært og hårdt nok selv at skulle finde ud af det hele. Men hvad kan en SEO rapport egentlig hjælpe med?
Det som der kommer i en SEO rapport, er typisk at alle de fejl som er på din side bliver påpeget, og du vil derefter hurtigt kunne rette de evt. fejl som er opstået. Det er ikke altid man selv kan rette alle fejl, og man derfor bliver nødt til at have en SEO-kyndig med ind over, men om ikke andet har man nu en rapport, som fortæller en masse om din hjemmeside og webdesign.

Man kan med stor fordel benytte sig af flere gratis SEO rapporter

Man kan med stor fordel benytte sig af flere søgemaskineoptimerings rapporter, fra forskellige bureauer, da der er større chance for at alle fejl bliver fundet, når man modtager rapporter fra flere steder. Det er sådan at de fleste bureauer gør dette, for at lokke kunder til, så nogen gange vil rapporterne være så komplicerede at en SEO-kyndig ikke engang vil rette alle fejlene, da de har lille værdi i forhold til søgeresultaterne på Google.

Er det altid en SEO rapport målrettet imod Google man får?

Nu tænker du sikkert – Er det altid en SEO rapport målrettet imod Google man får? Ja det er det, da Google er den mest brugte søgemaskine i både Danmark og europa, og derfor er det en mest hensigtsmæssige at optimere imod, da du vil få langt flere besøgende fra Google end ved eksempelvis Bing eller Yahoo.

Vi håber at du lærer en masse nyt om SEO ved vores indlæg, og er glade for at mange af jer stadigvæk læser med!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...