Gå videre til hovedindholdet

Facebook annoncer


Er du ved at være klar til at oprette din første annonce på Facebook, men mangler lige lidt inspiration og tips til, hvordan det gøres, så læs med nedenfor.

Tips og tricks til bedre Facebook annoncering

Alle – eller i hvert fald størstedelen – har i et eller andet omfang en profil på Facebook, og tjekker ofte, og der kommer nye opdateringer fra familie, venner, nyheder, sport og diverse firmaer. Det er derfor det oplagte medie at bruge, når du gerne vil nå ud til flere på én gang. Har du først fået nogle personlige følgere, som liker dine opslag og annoncer, går der ikke lang tid før end disse spreder sig som en steppebrand.
Ved at poste annoncer på Facebook kan du således opnå en større kontakt til omverdenen, og dermed skabe dig en større kundekreds, og dermed øge din omsætning.
Skræddersy dine Facebook annoncer
Det har selvfølgelig visse fordele at designe sine Facebook annoncer, så de passer bedst muligt til den målgruppe, du ønsker at ramme. Tænk over aldersgruppe, køn, område og kundernes interesser. Annoncerne bør være korte, gennemskuelige og fængende i deres opsætning.
Det er ved nogle annoncer muligt at tilføje en knap til f.eks. at guide kunden ind på din side eller at downloade en App.
Nå de rette mennesker med Facebook annoncer
Facebook annoncering tager udgangspunkt i dine omgangskreds, dine business partners og alle de profiler og grupper, der minder om disse. Annoncerne bliver automatisk vist til de brugere, der viser interesse inden for dit felt. 
Annonceringspolitik ift. Facebook annoncering
Der er selvfølgelig nogle regler, der skal følges, når du ønsker at poste annoncer på Facebook.
For at være helt sikker på at alle regler overholdes, gennemser Facebooks medarbejdere alle annoncer, inden de evt. lægges ud på de sociale medie – det tager ca. 24 timer for en godkendelse.
De mest gængse regler er:
  • Tekst i billeder i annoncer må ikke dække mere end 20% af billedet – dette gælder for så vidt også videoklip. Dette for at højne kvaliteten af din annonce.
  • Billederne må ikke være overdrevne pornografiske.
  • Husk at skrive Facebook med stort F, og skriv det med samme skriftstørrelse og -type som der bruges til den øvrige tekst.
  • Det er forbudt at bruge Facebooks logo eller noget, der ligner. Du skal i stedet skrive navnet Facebook. Det er ej heller tilladt at gradbøje det, forkorte det eller skrive det som et flertalsord.
  • Alle love om aldersbegrænsede annoncer i det pågældende destinationsområde skal overholdes. Ligeledes må der selvfølgelig heller ikke promoveres ulovlige produkter, tjenester eller aktiviteter.

FACEBOOK KAN ENDNU MERE

FÅ OPTIMALT UDBYTTE AF DIN TILSTEDEVÆRELSE PÅ FACEBOOK.
VERDENS STØRSTE SOCIALE NETVÆRK HAR LANGT MERE POTENTIALE END DE FLESTE ER KLAR OVER.


I takt med den øgede konkurrence om brugernes opmærksomhed på Facebook, stilles der nye krav til en virksomheds tilstedeværelse.
En besøgende skal mødes af noget unikt, involverende og fokuseret.
 
Lad os komme i gang med det!

FACEBOOK ER DOMINERENDE BLANDT DE SOCIALE TJENESTER.

Af Danmarks befolkning er 42 % (87 % blandt de 16-19 årige) tilknyttet en online social netværkstjeneste hvor Facebook har klart flest brugere. Et tal der er lidt lavere end FDIMs seneste opgørelse. 95% af brugerne af sociale netværkstjenester benytter Facebook.

FOR OVERSKUELIGHEDENS SKYLD, HAR VI SAMLET 3 FACEPAGE PAKKER TIL DIG NEDENFOR. VÆLG DEN, DU SYNES PASSER BEDST TIL DIG – SÅ KAN VI SNAKKE LIDT NÆRMERE OM SAGERNE.

  • FACEPAGE LITE4.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • 1 side med indhold
  • CMS system
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!
  • FACEPAGE MEDIUM6.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • 3 sider med indhold
  • CMS system
  • Billede slider
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!
  • KONKURRENCE8.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • Konkurrence Modul
  • CMS system
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!

KONTAKT

HVIS DU BRÆNDER INDE MED NOGLE SPØRGSMÅL TIL DENNE HJEMMESIDE, ELLER VORES SERVICES I DET HELE TAGET, ER DU MEGET VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS.

UDVIKLING

Vores kernekompetence er udviklingen og implementeringen af unikke og skræddersyede Pages til vores klienter.

Vi sætter os ned og snakker om jeres ønsker og målsætninger, og skaber derefter det rette udtryk for jer på verdens største sociale netværk.

RÅDGIVNING

Du kan vælge at få en solid rådgivning – enkeltstående eller i forbindelse med din nye FacePage

– hvor vi kan hjælpe dig med at udnytte FacePages på Facebook. Ring og hør mere!

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Seo produkter

BASIC PAKKEBasic-pakken er til dig, der har en nyopstartet hjemmeside og ønsker at blive set på Google. SEO optimerer din hjemmeside, således Google nemt kan finde den samt give dig en høj rangering ved én enkelt søgning. Basic-pakken er god til dig, der har en ny eller lille hjemmeside samt en smule forståelse for tekstforfatning.
PLUS PAKKE Plus-pakken er vores mest købte pakke - den dækker nemlig de fleste ønsker! I pakken får du 1.000 ords SEO-optimeret tekstforfatning, som skal hjælpe dig med at skabe gode resultater på Google og give dig endnu større succes. Plus-pakken er god til dig, der har en forholdsvis lille hjemmeside eller webshop, dog dækker den også de større hjemmesider.
PREMIUM PAKKE Premium-pakken er til dig, som ønsker en god markedsføring på Google. Du får dobbelt op på on-page optimering, linkbuilding samt tekstforfatning i forhold til Plus-pakken. Denne pakke er til dig med en stor hjemmeside/webshop, men også til dig, der har en webshop med stort potentiale fo…

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO, er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen.


Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook, Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler mv. Baseret p…

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne.

Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i Indholdssider i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne TitleNøgleord og Beskrivelse.
Title - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling)Nøgleord - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling)Beskrivelse - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling)
Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing.
Gå til Indholdssider i kontrolpaneletI sektionen Indstillinger vælges Generer URL'er…