Gå videre til hovedindholdet

Facebook annoncer


Er du ved at være klar til at oprette din første annonce på Facebook, men mangler lige lidt inspiration og tips til, hvordan det gøres, så læs med nedenfor.

Tips og tricks til bedre Facebook annoncering

Alle – eller i hvert fald størstedelen – har i et eller andet omfang en profil på Facebook, og tjekker ofte, og der kommer nye opdateringer fra familie, venner, nyheder, sport og diverse firmaer. Det er derfor det oplagte medie at bruge, når du gerne vil nå ud til flere på én gang. Har du først fået nogle personlige følgere, som liker dine opslag og annoncer, går der ikke lang tid før end disse spreder sig som en steppebrand.
Ved at poste annoncer på Facebook kan du således opnå en større kontakt til omverdenen, og dermed skabe dig en større kundekreds, og dermed øge din omsætning.
Skræddersy dine Facebook annoncer
Det har selvfølgelig visse fordele at designe sine Facebook annoncer, så de passer bedst muligt til den målgruppe, du ønsker at ramme. Tænk over aldersgruppe, køn, område og kundernes interesser. Annoncerne bør være korte, gennemskuelige og fængende i deres opsætning.
Det er ved nogle annoncer muligt at tilføje en knap til f.eks. at guide kunden ind på din side eller at downloade en App.
Nå de rette mennesker med Facebook annoncer
Facebook annoncering tager udgangspunkt i dine omgangskreds, dine business partners og alle de profiler og grupper, der minder om disse. Annoncerne bliver automatisk vist til de brugere, der viser interesse inden for dit felt. 
Annonceringspolitik ift. Facebook annoncering
Der er selvfølgelig nogle regler, der skal følges, når du ønsker at poste annoncer på Facebook.
For at være helt sikker på at alle regler overholdes, gennemser Facebooks medarbejdere alle annoncer, inden de evt. lægges ud på de sociale medie – det tager ca. 24 timer for en godkendelse.
De mest gængse regler er:
  • Tekst i billeder i annoncer må ikke dække mere end 20% af billedet – dette gælder for så vidt også videoklip. Dette for at højne kvaliteten af din annonce.
  • Billederne må ikke være overdrevne pornografiske.
  • Husk at skrive Facebook med stort F, og skriv det med samme skriftstørrelse og -type som der bruges til den øvrige tekst.
  • Det er forbudt at bruge Facebooks logo eller noget, der ligner. Du skal i stedet skrive navnet Facebook. Det er ej heller tilladt at gradbøje det, forkorte det eller skrive det som et flertalsord.
  • Alle love om aldersbegrænsede annoncer i det pågældende destinationsområde skal overholdes. Ligeledes må der selvfølgelig heller ikke promoveres ulovlige produkter, tjenester eller aktiviteter.

FACEBOOK KAN ENDNU MERE

FÅ OPTIMALT UDBYTTE AF DIN TILSTEDEVÆRELSE PÅ FACEBOOK.
VERDENS STØRSTE SOCIALE NETVÆRK HAR LANGT MERE POTENTIALE END DE FLESTE ER KLAR OVER.


I takt med den øgede konkurrence om brugernes opmærksomhed på Facebook, stilles der nye krav til en virksomheds tilstedeværelse.
En besøgende skal mødes af noget unikt, involverende og fokuseret.
 
Lad os komme i gang med det!

FACEBOOK ER DOMINERENDE BLANDT DE SOCIALE TJENESTER.

Af Danmarks befolkning er 42 % (87 % blandt de 16-19 årige) tilknyttet en online social netværkstjeneste hvor Facebook har klart flest brugere. Et tal der er lidt lavere end FDIMs seneste opgørelse. 95% af brugerne af sociale netværkstjenester benytter Facebook.

FOR OVERSKUELIGHEDENS SKYLD, HAR VI SAMLET 3 FACEPAGE PAKKER TIL DIG NEDENFOR. VÆLG DEN, DU SYNES PASSER BEDST TIL DIG – SÅ KAN VI SNAKKE LIDT NÆRMERE OM SAGERNE.

  • FACEPAGE LITE4.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • 1 side med indhold
  • CMS system
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!
  • FACEPAGE MEDIUM6.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • 3 sider med indhold
  • CMS system
  • Billede slider
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!
  • KONKURRENCE8.000 DKK

  • FEATURES

  • Design
  • Opsætning
  • Implementering på facebook
  • Pre-like billede
  • Konkurrence Modul
  • CMS system
  • Hosting med SSL certifikat
  • Mulighed for specialudvikling
  • Bestil nu!

KONTAKT

HVIS DU BRÆNDER INDE MED NOGLE SPØRGSMÅL TIL DENNE HJEMMESIDE, ELLER VORES SERVICES I DET HELE TAGET, ER DU MEGET VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS.

UDVIKLING

Vores kernekompetence er udviklingen og implementeringen af unikke og skræddersyede Pages til vores klienter.

Vi sætter os ned og snakker om jeres ønsker og målsætninger, og skaber derefter det rette udtryk for jer på verdens største sociale netværk.

RÅDGIVNING

Du kan vælge at få en solid rådgivning – enkeltstående eller i forbindelse med din nye FacePage

– hvor vi kan hjælpe dig med at udnytte FacePages på Facebook. Ring og hør mere!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek