Gå videre til hovedindholdet

Fordele ved IT-sikkerhed

Eksperter tager effektivt hånd om din IT sikkerhed, så du kan fokusere på at drive din virksomhed.Dine stationære og bærbare computere, filservere og Microsoft Exchange-servere er beskyttet uden ekstra investeringer i hardware.
Altid opdateret IT SikkerHeD takket være de automatiske sikkerheds-opdateringer og opgraderinger af softwaren.Effektiv beskyttelse, der ikke belaster computerne.
Behøver du at vide mere?
IT-sikkerhed handler om at beskytte den viden og de processer, som organisationens forretnings – og dermed eksistensgrundlag – er baseret på. For de fleste virksomheder er store udfordringer forbundet med at stykke det rigtige sikkerhedsniveau sammen i organisationen – og opnå den rigtige effekt. Generelt bruges IT-sikkerhed til at sørge for, at informationer kun kan ses af de personer, der har “lov”. Det er et meget bredt spørgsmål, men der er ikke grundlæggende forskel på IT-sikkerhed for private og virksomheder, bortset fra kompleksiteten.
IT-sikkerhed dækker over mange ting, i erhvervsvirksomheder er det typisk
  • tillade/blokere for fil adgang (evt. må nogle kun læse en fil, mens andre på skrive til filen)
  • begrænse adgang til information i f.eks. økonomiprogrammer
  • adgang til Internet
  • adgang til virksomhedens data fra Internettet
  • antivirus program for at hindre virus på virksomhedens computere
Det er afgørende for virksomhedernes økonomi, troværdig og ikke mindst overlevelsesmuligheder, at der er kontrol over virksomhedens IT-sikkerhed. Mindre og mellemstore virksomheder har ofte ikke de nødvendige kompetencer og ressourcer, der skal til for at vurdere, hvilke it-sikkerhedsinitiativer, de har behov for. IT-sikkerhed i virksomheder er meget vigtigt. Man skal have en rigtig effektiv firewall, som kan sørge for at alle oplysninger i og fra firmaet ikke kommer i forkerte hænder. Derudover skal man i virksomheder søge for at lave backup af data, typisk hver nat, således at man ikke mister for meget hvis en server går ned eller andet. Virusprogrammer er også undværlige idet der kommer meget snask ind især via mail. Virksomheder skal også sikre sig mod trojanske heste og andet spyware.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek