Gå videre til hovedindholdet

Indkøbskurv software – Magento mobil webbutik

Mobilhandel giver forbrugerne mulighed for at gennemse, købe, handle og beskæftige sig med en virksomhed ved hjælp af deres mobiltelefon eller enhed. Magento er på forkant for shopping cart software innovation med deres nye mobile butiksfacade løsning. Magento shop, har givet os mange muligheder, og nu er de egentlig kommet med en ny smart løsning til deres shop.

Magento Mobile

Magento Mobile tillader Magento handlende til nemt at oprette en mærkevare mobil butiksfacade med deres eksisterende Magento butik. Den mobile version indeholder en indfødt iPhone app og en ny administrativ leder. Magento team vil styre indsendelse og vedligeholde deres iPhone app i iTunes App Store.

Mobile Commerce

Det anslås, at halvdelen af ​​online forbrugere vil gøre indkøb med deres mobiltelefon eller enhed inden for de næste 12 måneder. Det er et enormt marked, der ville give en online købmand, en ekstra kant over sine konkurrenter. Den mobile butiksfacade giver dine kunder til at købe fra din online butik bruger iPhone.Det er blevet en populær ting at handle over nettet over ens smartphone, dette er en smart funktion alle kan lide.

Admin funktioner

Magento Mobile version indeholder dit katalog, kassen, lager og rapportering. Med en admin der kan ændre farverne og udseendet af deres app store meget let gennem Magento admin område. Selv om kunderne har downloadet appen til deres iTunes, bliver de ændringer, du foretager i din online butik sat på disse eksisterende downloads.

Wrap Up

Jeg tror, ​​at Magento er på forkant med ecommerce software. Magento indkøbskurv software er stadig en meget kompleks indkøbskurv system at bruge, og jeg vil kun anbefale Magento til avancerede og high-end butikker.
Opsætning af en Magento indkøbskurv tager meget længere tid end osCommerce eller en lignende type online butik. Hvis du har et større budget og teknisk ekspertise, vil jeg anbefale Magento, Magento laver også tit overskuelig designs.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...