Det der virkelig giver mening er at sprede risikoen. Hvad dælen snakker han om og hvordan gør man det med SEO? For det første er det ikke nemt at værre seo konsulent i disse dage. Der er mange om buddet, og alle råber i kor. Nogle råber højre end andre, men hvem har de bedste forudsætninger for netop din hjemmeside?
Når du skal sprede risikoen, så tænker jeg på at en seo opgave som en konsulent arbejder på, aldrig er det samme, som opgaven før. Støder du på store samlebånds seo frabrikker, der sender konsulenter, så skal du tænke dig grundigt om.
Nettet har i lang tid været opdelt i vertikale og regionale segmenter, og det er så der dine kunder vil befinder sig i - det er der jo ikke noget nyt i – men, de fleste seo konsulenter favner vertikalt og kan derfor blive en massiv udgiftspost. Her skal du finde nogle niche seo’er til del opgaver.
Det kan blive vældig kompliceret at styre alt det, men det kan systemer som Sitexploration gøre for dig, og det eneste du skal gøre er at få dine SEO’er til at melde ind i systemet. På den måde ser du også deres fremgang på opgaven.
Kommentarer
Send en kommentar