Gå videre til hovedindholdet

SEO Service – Eksperter indenfor søgemaskineoptimering



Mangler du et bureau til at lave søgemaskineoptimering for dig? Så kan vores SEO Service måske være din perfekte løsning. I dette indlæg vil jeg skrive lidt om dette nye bureau.

Hvad er SEO?

SEO står for Search Engine Optimization, som betyder søgemaskineoptimering. Søgemaskineoptimering går egentlig helt basalt ud på at optimere hjemmesider, så de kommer højere op i søgeresultaterne på nettet, når folk lever efter produkter, information eller services. Man optimerer oftest efter Googles retningslinjer, da Google er den mest benyttede søgemaskine i verden.

Hvorfor laver man søgemaskineoptimering?

Grunden til at man laver søgemaskineoptimering, er at der er kæmpe forskel på hvor mange besøgende man får, hvis man ligger nummer 1 i søgeresultaterne og nummer 9. Det kender du nok også selv fra sine egne søgninger, at du ofte vælger de resultater, som kommer øverst. Så hvis du eksempelvis sælger stole, så kan du få mange flere potentielle kunder ind i din webshop, hvis du ligger nummer et på ordet “stole” end hvis du ligger nummer 5.

SEO Service

Seo firmaet er et nyt dansk firma som har specialiseret sig indenfor SEO. Selvom de er nye, har de allerede etableret sig med en masse faste kunder og gode referencer. Dét som SEO Service gør specielt, er at bureauet har et stort fokus på gennemsigtighed og kundeservice. Det vil sige, at du som kunde hos dem aldrig er i tvivl om hvilket arbejde der bliver udført. Det fokus er lagt sådan, fordi stifterne var frustrerede over at flere og flere blev taget ved næsten af bureauer. Derfor får man hos SEO altid en automatisk og en manuel rapport tilsendt hver eneste måned. Du kan også hele tiden følge med i dine placeringer hos Google i deres trackingsystem, som viser en opdatering på dine placeringer 24/7/365

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...