Gå videre til hovedindholdet

SEO-Service



Er du på udkig efter et søgemaskineoptimerings bureau med dygtige og kompetente fagfolk? Og vil du gerne have at din virksomhed bliver mere synlig på det online platform? En del virksomheder har svært ved at blive synlige på de forskellige søgeresultater, fordi de ikke har styr på deres søgemaskineoptimering.

SEO hos SEO-Service

SEO-service er stiftet af os som også driver egne webshops, hvilket de har haft stor succes med. De har begge mange års erfaring med SEO arbejde og har haft meget succes med at bruge det på egne webshops. Derfra kom ideen med at hjælpe andre virksomheder, som ikke har styr på deres SEO eller ikke har kompetencerne til det.

Forskellige pakker

Som udgangspunkt har de 2 pakker at vælge imellem, alt efter ens behov. Den første som er basis-pakken er til dem som allerede har en webshop med lanceringssider til brands og produkttyper. Her vil de gå ind og optimere og forbedre dem så du bliver mere synlig, det betyder også at kunderne får nemmere ved at finde frem til dig. Den anden pakke er pro-pakken, her får du det samme som basis-pakken derudover får du content marketing og nyt deleværdigt indhold til dit website, som bliver skrevet af professionelle tekstforfattere.
Udover de de pakker er der også en tilpasset pakke, og som det fremstår af navnet, så har du her mulighed for selv at vælge de ting du gerne vil have med, eller vælge fra. Det betyder pakken bliver skræddersyet og dermed passer 100% til dine krav og behov.

Gennemsigtighed

For SEO-Service er 100% gennemsigtighed et nøgleord, og derfor dokumenterer alt arbejde og sætter dig ind i hvad de laver. Derfor får man også en rapport hver måned som fortæller hvad der er blevet lavet i løbet af måneden.
Håber i får læst med og kan lide bloggen. Fortsat god dag.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...