Gå videre til hovedindholdet

Vi er specialister i søgeannoncering

Nøglen til dette er effektiv søgeannoncering


Vi sørger for, at du står på vinderens side. Det gør du ved at være synlig – på nettet. Nøglen til dette er effektiv søgeannoncering. Det er da, din virksomheds kunder finder dig i det sekund, de er på jagt efter lige netop dit produkt eller din tjenesteydelse.
Vi er specialister i søgeannoncering. Vi arbejder med både de etablerede og de nye, spændende internetaktører. Men vi plukker kun de bedste ud – dem, der giver resultat. Med vores hjælp har tusindvis af virksomheder allerede fundet nye kunder på en omkostningseffektiv måde. Nu er det din tur.
Vi sørger for, at flere kunder finder dig – og vi har værktøjerne, der viser, hvor, hvordan og hvem, der har besøgt dig.
I 2007 investerede virksomhederne for første gang mere i internettet end i tv-reklamer*, og her var søgeannonceringen den store vinder. Og alligevel er det bare begyndelsen … Kontakt os, så udarbejder vi et helhedsoplæg, der passer til lige netop din virksomhed.
Har du allerede en løsning? Kontakt os alligevel, så gør vi den endnu bedre.

Via nettet færdes dit budskab over hele verden


Via nettet færdes dit budskab over hele verden. Eller til kunden to gader længere henne. Hvordan og hvor, hvornår og hvorfor er du mest synlig? Det handler om at ramme rigtigt. Helst midt i bull’s eye.
Hos os ved vi, hvor på nettet du skal annoncere for at nå lige netop dine kunder. Og vi ved, hvad det skal koste. Sammen med dig kortlægger vi behovene, analyserer målgrupperne og vælger medier. De rette medier. Derefter er tiden inde til at forhandle os frem til den bedst mulige pris.
Også her handler det om at ramme rigtigt. Det gør vi – ved hjælp af vores stærke forhandlingsposition som formidler for mange kunder. Når alting er klart, sørger vi for, at materialet leveres, og at alting fungerer, som det skal. Men vores engagement slutter ikke der.

Vi undersøger, hvor mange der finder frem til dig, følger op


Vi undersøger, hvor mange der finder frem til dig, følger op og aflægger en slutrapport. Det er derfor, vi kan tilbyde dig optimale medievalg, så du får optimal effekt.
Du har noget at sige. Vi sørger for, at dit budskab kommer frem. Stramt, vildt, seriøst eller sjovt? Forskellige virksomheder kræver forskellige former. Vi har allerede hjulpet mange med at bygge hjemmesider, der er noget ud over det sædvanlige, netbutikker, der får salget til at eksplodere og annoncer, der bliver SET.
For at opnå resultater kræves kreativitet og kundskab – og det er lige netop de egenskaber, internetvirksomheden vores medarbejdere besidder. Ord, der driller, billeder, der fanger øjet, lethåndterlige systemer og hjemmesider, som du selv kan opdatere ... Kontakt os så kan vi diskutere, hvad din virksomhed behøver for at skille sig ud fra mængden. Du så os. Nu vil vi sørge for, at andre ser dig..

Klik ind herunder og se mere om de byer vi har leveret online marketing i

Vi har lavet mange hjemmesider og webdesign for både store og små firmaer over hele Danmark. For os beliggenhed ligemeget. Online markedsføring og webdesign kræver ikke en fysisk placering, men derimod de rigtige evner indenfor området. Herunder er nogle af de byer vi har lavet professionelle hjemmesider og webdesign for:
Jylland
Fyn
Sjælland

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

FAQ - Frequently Asked Questions

  Hvor mange e-mails vil jeg modtage? Antallet af e-mails du vil modtage vil variere. Enkelte uger kan man modtage e-mail hver dag, andre uger måske bare en eller ingen. Dette kommer an på vores annoncørgrundlag. Hjælp os med at hverve, så får vi en større database at tilbyde vores annoncører. Dermed bliver det også flere e-mails til jer som er medlem.   Må jeg åbne alle e-posterne? For at få kredit for hver mail, må man klikke på linket som er vedlagt. Denne linker til annoncørernes side. Grunden til dette er at annoncørerne skal føle at de får god respons på deres kampagner.   Hvornår bliver jeg betalt? Du kan bede om at få udbetalt optjent saldo når som helst. Eneste betingelse er at du har en konto med over 200 kr. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password, kan du tjekke din optjente saldo når som helst.   Kan jeg melde mig ud? Du kan når som helst melde dig ud af vor tjeneste. Ved at logge ind på din konto med dit brugernavn og password kan du melde dig u

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle