Gå videre til hovedindholdet

Vi er specialister i søgeannoncering

Nøglen til dette er effektiv søgeannoncering


Vi sørger for, at du står på vinderens side. Det gør du ved at være synlig – på nettet. Nøglen til dette er effektiv søgeannoncering. Det er da, din virksomheds kunder finder dig i det sekund, de er på jagt efter lige netop dit produkt eller din tjenesteydelse.
Vi er specialister i søgeannoncering. Vi arbejder med både de etablerede og de nye, spændende internetaktører. Men vi plukker kun de bedste ud – dem, der giver resultat. Med vores hjælp har tusindvis af virksomheder allerede fundet nye kunder på en omkostningseffektiv måde. Nu er det din tur.
Vi sørger for, at flere kunder finder dig – og vi har værktøjerne, der viser, hvor, hvordan og hvem, der har besøgt dig.
I 2007 investerede virksomhederne for første gang mere i internettet end i tv-reklamer*, og her var søgeannonceringen den store vinder. Og alligevel er det bare begyndelsen … Kontakt os, så udarbejder vi et helhedsoplæg, der passer til lige netop din virksomhed.
Har du allerede en løsning? Kontakt os alligevel, så gør vi den endnu bedre.

Via nettet færdes dit budskab over hele verden


Via nettet færdes dit budskab over hele verden. Eller til kunden to gader længere henne. Hvordan og hvor, hvornår og hvorfor er du mest synlig? Det handler om at ramme rigtigt. Helst midt i bull’s eye.
Hos os ved vi, hvor på nettet du skal annoncere for at nå lige netop dine kunder. Og vi ved, hvad det skal koste. Sammen med dig kortlægger vi behovene, analyserer målgrupperne og vælger medier. De rette medier. Derefter er tiden inde til at forhandle os frem til den bedst mulige pris.
Også her handler det om at ramme rigtigt. Det gør vi – ved hjælp af vores stærke forhandlingsposition som formidler for mange kunder. Når alting er klart, sørger vi for, at materialet leveres, og at alting fungerer, som det skal. Men vores engagement slutter ikke der.

Vi undersøger, hvor mange der finder frem til dig, følger op


Vi undersøger, hvor mange der finder frem til dig, følger op og aflægger en slutrapport. Det er derfor, vi kan tilbyde dig optimale medievalg, så du får optimal effekt.
Du har noget at sige. Vi sørger for, at dit budskab kommer frem. Stramt, vildt, seriøst eller sjovt? Forskellige virksomheder kræver forskellige former. Vi har allerede hjulpet mange med at bygge hjemmesider, der er noget ud over det sædvanlige, netbutikker, der får salget til at eksplodere og annoncer, der bliver SET.
For at opnå resultater kræves kreativitet og kundskab – og det er lige netop de egenskaber, internetvirksomheden vores medarbejdere besidder. Ord, der driller, billeder, der fanger øjet, lethåndterlige systemer og hjemmesider, som du selv kan opdatere ... Kontakt os så kan vi diskutere, hvad din virksomhed behøver for at skille sig ud fra mængden. Du så os. Nu vil vi sørge for, at andre ser dig..

Klik ind herunder og se mere om de byer vi har leveret online marketing i

Vi har lavet mange hjemmesider og webdesign for både store og små firmaer over hele Danmark. For os beliggenhed ligemeget. Online markedsføring og webdesign kræver ikke en fysisk placering, men derimod de rigtige evner indenfor området. Herunder er nogle af de byer vi har lavet professionelle hjemmesider og webdesign for:
Jylland
Fyn
Sjælland

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler ...

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  ...

Online markedsføring i dag alt andet end kode

For et par år siden var online markedsføring – herunder især disciplinen søgemaskineoptimering – et spørgsmål om at være dygtig til at kode og generere store mængder af (mere eller oftest mindre) relevante links. Programmører og andre folk med en teknisk baggrund havde her en stor fordel. Sådan er det ikke i dag. Tingene har ændret sig i 2018. I dag er det især de, der formår at skabe et godt website – designere, UX-udviklere og til dels programmører – og de, der formår at skabe en god oplevelse på dette site, der har mulighed for at tjene penge på internettet. Søgemaskineoptimering er i dag et spørgsmål om at skabe en god oplevelse for brugeren på websitet. Er de besøgende ikke glad for at bruge sitet, kommer de ikke videre, hjælper smuk kode og mange links ikke. Dette åbner døren for at de kreative, tekstforfatterne, UX’erne og mange andre kan tjene penge på internettet og online markedsføring. En nærmere specifikation af hvem, der har mulighed for at lave en beskæftigelse ud...