Gå videre til hovedindholdet

SEO - Det hænger sådan sammen

Hvad er SEO?

Den fulde form af SEO betyder Search Engine Optimization. Grundlæggende SEO er nævnt som fn-betalt, o, økologisk eller naturlig SEO. Search engine optimization kan proceduren for at forbedre synligheden af et websted eller en webside i en række forskellige søgemaskiner som Google, Yahoo, Bing og så videre. SEO indhold er bygget op omkring "Hvordan søgemaskiner arbejde". Hvad gjorde folk søger efter, vil de søgeord eller søgetermer, der blev opført i søgemaskiner, og hvordan søgemaskinerne reagerer på deres målrettede brugere former essensen af SEO arbejde. Med andre ord, at SEO er den procedure, for at forbedre rang af målrettet websted i søgemaskinens resultatsider (SERP).

Hvorfor har vi brug for SEO?

En masse af web-brugere anvender søgemaskiner til at opdage noget eller lære et nyt koncept, der har været langt fra dem.Således søgemaskine er den simpleste værktøj bruges til at finde de tjenester, de har brug for. Med den store mængde af folk, der søger efter produkter og tjenester nå blot 10 procent ville resultere i betydelige indtægter. For eksempel, hvis du er en blomsterhandler, der er baseret i storbritannien og har en søgemaskineoptimeret side - en web-bruger, der søger efter blomsterhandler UK, vil være i stand til at se din hjemmeside. Chancerne for, at han vil kontakte dig for erhvervslivet automatisk går op. Hvis tilfælde af, at brugeren kontakte blomsterhandler finder sted - så er business omsætningen er genereret alle med et klik på en knap.Men fra de mange blomsterhandlere i UK, var, hvordan en enkelt få identificeret på internettet? Th svar til dette ligger i at have en søgemaskineoptimeret hjemmeside, som bliver opført på toppen resultaterne af søgemaskiner. Den øgede synlighed af hjemmesiden hjælper med at skabe forretning.

Nu, hvis du tror, at kun efter at præsentere din hjemmeside til søgemaskiner som Google vil drive enorm mængde af trafik til din hjemmeside, så må jeg sige, du kan ikke være mere af sporet. Du er nødt til at arbejde for at få dit websted er opført i toppen af søgemaskinens resultatsider.


Og at få det gjort, du har brug for SEO.


Grundlæggende SEO er en kunst. En specialist, professional fra et SEO firma vil optimere web-indhold, så som at blive placeret blandt de øverste resultater i en liste over søgemaskiner. Denne placering er naturligvis ikke ske på en dag.


Hvad er de forskellige typer af SEO?


Dybest set, (Økologiske, naturlige eller fn-betalt SEO) SEO er opdelt i to hovedkategorier. Disse er O-side Optimering og off side Optimering. ~ På Side Optimering: På side optimering er optimering teknikker, der anvendes på den side af hjemmesiden. Alle de ændringer, der er på den side af hjemmesiden, og alle er synlige på hjemmesiden. ~ Off Side Optimering: Off Side Optimering er optimering teknikker, som bruges overalt, undtagen på siderne af hjemmesiden. Denne optimering ikke beskæftige sig synligt på website sider. Dybest set er links, der er genereret ved hjælp af denne teknik. Nogle af de off side optimering teknikker er :

  • Link Building
  • Blog Kommentar
  • Bibliotek Indsendelse
  • Artikel Indsendelse
  • Social Bookmarking
  • Pressemeddelelse
Social Media Marketing (Hangouts, Facebook, Twitter, Myspace, og så videre ) I korte, gennem SEO vi komme i forbindelse med andre websteder af samme relevans og også blive ved med at ændre vores hjemmeside, indhold og struktur, som pr Google-strategier. Og som et resultat, vi får enorm trafik til vores hjemmeside, øge placeringen af vores hjemmeside i forskellige søgemaskiner og også øge synligheden.

Hvordan folk interagerer med søgemaskiner?

Et af de vigtigste elementer i opbygningen af en online marketing strategi omkring SEO og search placeringer er empati med dit publikum. Når du forstå, hvordan den gennemsnitlige 'searcher', og mere specifikt, din målgruppe, anvender Søgning, kan du mere effektivt at nå ud og fastholde disse brugere. En søgemaskine er et web-baseret værktøj, der gør det muligt for brugerne at finde information på World Wide Web. Populære eksempler på søgemaskiner er Google, Yahoo!, og MSN Search. Søgemaskiner benytter automatiseret software applikationer (kaldet robotter, robotter, spiders), der rejser langs Internettet, følge links fra side til side, site til site. De oplysninger, der indsamles af de edderkopper, der bruges til at oprette et søgbart indeks på Nettet. Således, når folk bruger udtrykket søgemaskine i forhold til Internettet, tænker de normalt på den faktiske søg former for at søge gennem databaser af HTML-dokumenter, som oprindeligt blev indsamlet af en robot.


Der er grundlæggende tre typer af søgemaskiner:

Dem, der er drevet af robotter (også kaldet crawlers; myrer eller  edderkopper) Dem, der er drevet af menneskelige indlæg
Dem, der er en hybrid af de to. Links tillade søgemaskinerne i "webcrawler" eller "spider" (som er en automatisk robot) til at finde milliarder af indbyrdes forbundne dokumenter på nettet og så er det forbinder dem med søg brugere' forespørgsel. Så snart crawler finder disse sider, kan de oversætte hjemmesider' kode og derefter gælder det om, at en massiv database. Til at styre holde alle de sider, der er tilgængelige i millisekunder, search engine virksomheder har bygget data-centre over hele verden. Disse storage indehavere har en meget hurtigt, da de er nødt til at give præcise søgeresultater næsten øjeblikkeligt, eller sat op med utilfredse brugere. Popularitet og relevans ikke bestemmes manuelt. I stedet for motorer, der anvender matematiske ligninger (algoritmer) til at sortere dem i relevans, og derefter til rang af relevans for kvalitet (popularitet). Når søgemaskiner er begyndt, hjemmesider med søgeord, der er knyttet til brugere søger kom op, det var en meget forenklet skridt, og det kan ofte føre til, at en utilfreds bruger. Der henviser til, at nu smart ingeniører har udviklet hundredvis af faktorer, der har indflydelse på, relevans og resultater, der vises, såsom placering. Hvordan folk bruger søgemaskiner har helt sikkert ændret sig siden 1990, men det primære mål er stadig at foretage en søgning på din forespørgsel. Den generelle forespørgsler folk bruger søgemaskiner for er:
'At gøre' -Transaktionsrelaterede Forespørgsler: Ønsker at gøre noget, som køber et produkt eller lytte til en sang.
'Vide'- Oplysende Spørgsmål: I har brug for af oplysninger, såsom navnet på en skuespiller. 

'Go' -Navigations Forespørgsler: Ønsker at gå til et bestemt sted på nettet, såsom Facebook.

Search Engine Optimization: proces for at maksimere antallet af besøgende på et bestemt websted ved at sikre, at websitet vises højt på listen over resultater, der returneres af en søgemaskine.

Dette betyder, at for at opbygge en online marketing strategi, du har brug for at dele en empati med dit publikum. Søgemaskinerne vigtigste ansvar er at vise relevante resultater til deres brugere. Den vigtigste spørgsmål, som vil blive spurgt, når en besøgende på en hjemmeside - er de tilfredse med, hvad de har fundet, og er det relevant for deres søgning?
Search Engine Marketing kaldes ofte organisk trafik. Mange mennesker ansætte et bureau til at administrere deres digitale marketing kampagner. Med professionel hjælp, kan disse ompanies er derefter i stand til at blive anset for højere placeringer.


Hvorfor skal hjemmesider har brug for SEO?


Vi har hørt om SEO og hvordan det virker for forskellige former for online-forretning. Alle taler om magt SEO. Men hvad er det, der gør SEO så stærkt? Nogle af de årsager omfatter:
SEO Er Ikke En Udgift, Men En Investering :
SEO er ikke kun indtægter, men det er også en investering, ved at binde i SEO web-analytiske data, vi observerer, at der er bestemte søgeord, som har en høj konverteringsfrekvens. Denne konvertering sats, der hjælper med at rangerer hjemmesiden på toppen. At løfte en hjemmeside på toppen af en søgemaskine, kan give den massive vende tilbage til de investeringer, der gøres.

SEO Bliver fokus på Dit Salg:


Ved at bringe webside til toppen af søgningen vil øge salget af virksomheden. Både direkte og indirekte salg vil forbedre, så virker det 24*7 alle år længe. Søgemaskine optimering vil overdådige opmærksomhed på det salg, der genererer de højeste forestillinger ved at give de rigtige vægt og fokus på markedet arsenaler.

SEO Er En vigtig Del Af Dit marketingmix:


SEO er en mester, når det kommer til at øge konvertering priser. Selv om afgørende SEO er ikke det eneste værktøj til at nå det højeste markedsføring potentiale. Sociale medier, branding og anden markedsføring stratigies hjælper også sammen med SEO til at øge hjemmeside til højere rækker.
SEO Virkninger Forskning/Købe Cyklus:-
SEO vil øge ens salg uden at øge omkostninger ved markedsføring. SEO spiller en vigtig rolle i forskningen og købe cyklus. Det virker som en mulighed magnet, der tiltrækker potentielle kunder til en hjemmeside.

SEO Er Aldrig For Dyrt:

SEO er en investering, ikke en omkostning. Hvis den højeste pris SEO firma afgifter du to gange meget som resten, som en marketing-chef eller beslutningstager, bør du kigge dybere ind i, hvorfor de er så dyre.

SEO Er ikke Glasur På Kagen – Det er En Vigtig Ingrediens:

Under SEO i betragtning, selv mens du planlægger dit websted struktur, content management system (CMS), WEBADRESSE-syntaks, og Web-design giver de bedste resultater for din virksomhed. Det kan hjælpe dig med kort gamle url 'er til nye, skræddersyede landing pages til brugerens hensigt føre udsigter langs en "købs-slope' og bevare gamle placeringer, der tog mange års arbejde for at opnå.

Disse lager indehavere har en meget hurtigt, da de er nødt til at give præcise søgeresultater næsten øjeblikkeligt, eller sat op med utilfredse brugere. Popularitet og relevans ikke bestemmes manuelt. I stedet for motorer, der anvender matematiske ligninger (algoritmer) til at sortere dem i relevans, og derefter til rang af relevans for kvalitet (popularitet). Når søgemaskiner er begyndt, hjemmesider med søgeord, der er knyttet til brugere søger kom op, det var en meget forenklet skridt, og det kan ofte føre til, at en utilfreds bruger. Der henviser til, at nu smart ingeniører har udviklet hundredvis af faktorer, der har indflydelse på, relevans og resultater, der vises, såsom placering.
Hvordan folk bruger søgemaskiner har helt sikkert ændret sig siden 1990, men det primære mål er stadig at foretage en søgning på din forespørgsel. Den generelle forespørgsler folk bruger søgemaskiner for er:
'At gøre' -Transaktionsrelaterede Forespørgsler: Ønsker at gøre noget, som køber et produkt eller lytte til en sang.
'Vide'- Oplysende Spørgsmål: I har brug for af oplysninger, såsom navnet på en skuespiller. 

'Go' -Navigations Forespørgsler: Ønsker at gå til et bestemt sted på nettet, såsom Facebook.
Search Engine Optimization: proces for at maksimere antallet af besøgende på et bestemt websted ved at sikre, at websitet vises højt på listen over resultater, der returneres af en søgemaskine.
Dette betyder, at for at opbygge en online marketing strategi, du har brug for at dele en empati med dit publikum. Søgemaskinerne vigtigste ansvar er at vise relevante resultater til deres brugere. Den vigtigste spørgsmål, som vil blive spurgt, når en besøgende på en hjemmeside - er de tilfredse med, hvad de har fundet, og er det relevant for deres søgning? Search Engine Marketing kaldes ofte organisk trafik. Mange mennesker ansætte et bureau til at administrere deres digitale marketing kampagner. Med professionel hjælp, kan disse ompanies er derefter i stand til at blive anset for højere placeringer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek