Gå videre til hovedindholdet

Analytics

Web Analytics
You cannot manage what you cannot measure. Nowhere is this more true than on the Web – where examining what works and what doesn’t directly influences the bottom line.
Insight: Intelligence: PerformanceWeb analytics is the study of website user's behaviour and has become an integral part of the marketing mix. It involves the measurement, collection, analysis and reporting of data in order to understand and optimise web usage and marketing campaigns. This user behaviour is at the centre of all that we do at Network Intellect so that decisions made are backed up by real life actions. Analysing and understanding how users interact with your site is essential as we strive to boost conversions and ROI.
We are technology neutral as a business, which enables us to choose from the range of analytics tools available to select the one that best suits our clients' needs. We are specialists in this area and are an accredited Yahoo! Web Analytics Consultant and Google Qualified Company. Our services range from set up, implementation, integration and analysis to full management, professional services and consulting.
We have worked with an array of technologies from the widely as we strive to ensure we are utilising the best technology for your situation.

Some of the main technologies available include:

Yahoo! Web AnalyticsWith powerful and flexible tools and dashboards Yahoo! Web Analytics offers a comprehensive website reporting system designed to help increase sales, reduce marketing costs and encourage visitor retention. Yahoo! Web Analytics provides a wealth of information about your site and by implementing key performance metrics it enables tracking and optimising of all your marketing campaigns in one console.

Google AnalyticsGoogle Analytics is web analytics solution which gives rich insights into website traffic and marketing effectiveness. Google Analytics generates detailed statistics about the visitors to a website and with powerful, flexible and easy-to-use features lets you analyse traffic data in order to maximize performance.

OmnitureOmniture is a large global provider of Web analytics. Ominture's online analytics provides actionable, real-time intelligence for online strategies and marketing initiatives and allows measurement, analysis and optimisation across all your marketing campaigns.

CoremetricsCoremetrics Analytics provides accurate data of visitor behavior and features the tools required to successfully obtain, retain, and convert web visitors and customers.

WebtrendsWebtrends is an analytics solution which measures all aspects of your online presence. With powerful and flexible tools it can help uncover visitor preferences which can be used to optimise online performance.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Søgeoptimering

Søgeoptimering der faktisk virker De fleste virksomheder anerkender værdi en af at meddele oplysninger om deres varer og tjenesteydelser på tværs af internettet, men en langt mindre del forstår effektiv online markedsføring. Historier om succesfulde online salgskampagner giver det indtryk, at alt hvad du behøver at gøre er at starte en iøjnefaldende sted og kunderne strømmer ind, meget mere er påkrævet. Det er værd at lære det, der adskiller den succesfulde hjemmesider fra skuffelser. SEO SEO er grundlæggende for online-salg succes og synlighed på internettet. I enkle vendinger vil SEO medvirke til at sikre, at din hjemmeside bruger alle søgeordene en person på udkig efter din tjeneste eller et produkt forventes at træde ind i Google, Yahoo, Bing eller en anden søgemaskine. For eksempel, tilpassede hvis du sælger mobiltelef oner, søgeord som "mobile" tilpassede "og" individualiserede "skal vises i en vis tæthed for at sikre dit web

webshop

Du vil gerne shoppe på nettet og samtidig støtte velgørenhed, uden at det koster dig en krone ekstra. Du går ind på ary.dk og vælger den webshop, du gerne vil shoppe hos. Alle køb gennem ary.dk støtter velgørenhed med op til 35 % pr. handel. Du shopper nu på webshoppen som du normalt ville gøre. Du har fundet produktet, du vil købe og gennemfører dit køb på webshoppen.  Da du er gået ind på webshoppen via os, er der sørget for, at en procentdel af dit køb bliver doneret til velgørenhed, og du har dermed støttet en god sag!  Når en webshop ønsker flere kunder og trafik til sit website, kan den virksomhed betale andre for at lede en kunde videre til webshoppen. Hvis der forekommer salg, belønner webshoppen med provision af det samlede salg. Dette kaldes affiliate marketing, og det er det vi gør brug af for at kunne samle penge ind. Vi donerer 100 % af sin provisi

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen