Gå videre til hovedindholdet

Search Engine Optimisation / Digital Asset Optimisation

Search Engine Optimisation / Digital Asset Optimisation

With the introduction of “Universal Search” the type of results shown within the Search Engines shows users more information from more sources including news, images, products, video and more. Search is no longer about ranking positions but more about the visibility of a web site. With this in mind a combination of Digital Asset and Search Engine Optimisation (SEO) is required to help obtain the best possible results.
Having a good level of Digital Asset and Search Engine Optimisation for a website will impact on a business quite substantially. It is cost effective and improves your websites quality and branding.
Network Intellect’s DAO solution is split into the following stages:
• Website DAO/SEO Review and Analysis – Full review of your website, including structure, content, linking, videos, images, products, and more.
• Recommendations Report – Detailed recommendation report based on initial analysis, including search friendly copy, Link and Social Media strategy,
• Implementation – Aided implementation and advice on the recommendations report.
• Quality Assurance and Report – Review ensuring all recommendations are implemented correctly followed by periodic project reports.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Søgeoptimering

Søgeoptimering der faktisk virker De fleste virksomheder anerkender værdi en af at meddele oplysninger om deres varer og tjenesteydelser på tværs af internettet, men en langt mindre del forstår effektiv online markedsføring. Historier om succesfulde online salgskampagner giver det indtryk, at alt hvad du behøver at gøre er at starte en iøjnefaldende sted og kunderne strømmer ind, meget mere er påkrævet. Det er værd at lære det, der adskiller den succesfulde hjemmesider fra skuffelser. SEO SEO er grundlæggende for online-salg succes og synlighed på internettet. I enkle vendinger vil SEO medvirke til at sikre, at din hjemmeside bruger alle søgeordene en person på udkig efter din tjeneste eller et produkt forventes at træde ind i Google, Yahoo, Bing eller en anden søgemaskine. For eksempel, tilpassede hvis du sælger mobiltelef oner, søgeord som "mobile" tilpassede "og" individualiserede "skal vises i en vis tæthed for at sikre dit web

webshop

Du vil gerne shoppe på nettet og samtidig støtte velgørenhed, uden at det koster dig en krone ekstra. Du går ind på ary.dk og vælger den webshop, du gerne vil shoppe hos. Alle køb gennem ary.dk støtter velgørenhed med op til 35 % pr. handel. Du shopper nu på webshoppen som du normalt ville gøre. Du har fundet produktet, du vil købe og gennemfører dit køb på webshoppen.  Da du er gået ind på webshoppen via os, er der sørget for, at en procentdel af dit køb bliver doneret til velgørenhed, og du har dermed støttet en god sag!  Når en webshop ønsker flere kunder og trafik til sit website, kan den virksomhed betale andre for at lede en kunde videre til webshoppen. Hvis der forekommer salg, belønner webshoppen med provision af det samlede salg. Dette kaldes affiliate marketing, og det er det vi gør brug af for at kunne samle penge ind. Vi donerer 100 % af sin provisi

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO , er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen. Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook , Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler