Gå videre til hovedindholdet

Fordele af SSL og HTTPS

Sikkerhed er et emne, der er en høj prioritet for Google


Sikkerhed er et emne, der er en høj prioritet for Google. I august måned kom verdens største søgemaskine med en nyhed, at alle hjemmesider uden et sikkerheds-certifikat (https://) har besøgt i Google Chrome, vil få en meddelelse om, at ejendommen er usikre, hvis brugeren tilføjer en eller anden form for tekst.

Fordele af SSL og HTTPS


Google har tidligere annonceret, at hjemmesider med HTTPS har en betydning i Googles organiske søgeresultat. Dette gælder også i dag.
Sikkerhed mellem brugeren og web-site er forstærket ved det faktum, at de oplysninger, der er indsendt, ikke vil blive misbrugt.

HTTPS sider giver øget tillid til brugerne.

Øget antal konverteringer. Forestil dig at kunder, der besøger din online butik, og til at udføre et køb. Brugerne er derefter meddelt, at den side, der er usikre, når de vil afvisningsprocent stige, og en potentiel køber vil forsvinde.

Undersøgelser viser, at 40% af alle de hjemmesider, der rangerer på den første side i Google er HTTPS. Dette vil kun stige i den nærmeste fremtid.

Web-sider med HTTPS indlæses hurtigere i forhold til HTTP.

Hvordan får jeg et SSL-certifikat?


Gennemførelse af et SSL-certifikat, kan det ske via din nettsideleverandør eller ved hjælp af os, og det vil tage ca. 2-3 uger, før det er implementeret på hjemmesiden.

Ønsker du flere konverteringer, hurtigere load tid og forbedret søgeordsrangeringer, en HTTPS-certifikat til at give din hjemmeside et lille skub for at opnå dette.

Tænk sikkerheden først, og lad Semway hjælpe dig på vej, er du velkommen til at kontakte os for mere information.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Seo produkter

BASIC PAKKEBasic-pakken er til dig, der har en nyopstartet hjemmeside og ønsker at blive set på Google. SEO optimerer din hjemmeside, således Google nemt kan finde den samt give dig en høj rangering ved én enkelt søgning. Basic-pakken er god til dig, der har en ny eller lille hjemmeside samt en smule forståelse for tekstforfatning.
PLUS PAKKE Plus-pakken er vores mest købte pakke - den dækker nemlig de fleste ønsker! I pakken får du 1.000 ords SEO-optimeret tekstforfatning, som skal hjælpe dig med at skabe gode resultater på Google og give dig endnu større succes. Plus-pakken er god til dig, der har en forholdsvis lille hjemmeside eller webshop, dog dækker den også de større hjemmesider.
PREMIUM PAKKE Premium-pakken er til dig, som ønsker en god markedsføring på Google. Du får dobbelt op på on-page optimering, linkbuilding samt tekstforfatning i forhold til Plus-pakken. Denne pakke er til dig med en stor hjemmeside/webshop, men også til dig, der har en webshop med stort potentiale fo…

Formålet med SEO

SEO (SØGEMASKINEOPTIMERING) SEO, Search Engine Optimization eller på godt gammeldags dansk, søgemaskineoptimering er et område som henover de sidste 10 år er blevet et krav som man som virksomhed ikke kan ignorere. Formålet med SEO, er at dine kunder, som minimum, kan finde din hjemmeside når de søger efter den. Der ville ikke være meget ide i at have en flot og funktionel hjemmeside hvis ikke der er nogen der besøger den. Det ville svare til at have sin butik placeret i et kælderlokale, med gardinerne trukket for og ingen skilte udenfor. Så er man i hvert fald sikker på at de eneste kunder man ville få, er dem der vidste på forhånd hvor de skulle gå hen.


Hos Hcs Briller har vi SEO som en absolut spidskompetence. Vi har hjulpet flere end 50 virksomheder med at fremme deres placeringer og almen tilstedeværelse på nettet, herunder via Google søgninger, sociale medier som Facebook, Twitter og lignende, samt via generiske søgninger der anvender søgepartnere, brancheportaler mv. Baseret p…

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne.

Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i Indholdssider i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne TitleNøgleord og Beskrivelse.
Title - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling)Nøgleord - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling)Beskrivelse - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling)
Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing.
Gå til Indholdssider i kontrolpaneletI sektionen Indstillinger vælges Generer URL'er…