Vi har også skrevet et indlæg om vigtigheden af at have en optimeret virksomhedsfortegnelse i Google!
Rediger din virksomhedsfortegnelse direkte i søgeresultaterne
Google ønsker virksomheder til at være mere proaktive med at opdatere og bruge deres forretning notering. Opdatering af din virksomhed, for eksempel, deres åbningstider i ferier og helligdage, er det en win-win-situation for både Google og virksomheden selv. Derfor behøver du ikke nødt til at forlade Google-Søgning til at administrere din virksomhed.
I juli 2017 testet Google en kontrolpanelet for Google er Min Virksomhed, hvor virksomhederne er i stand til at redigere deres posteringer direkte i søgeresultaterne. I begyndelsen af september 2017 rullet opdateringen ud. Det eneste du behøver at gøre, er at være logget ind med den konto, der har ejerskabet af post. Så kan du bare søge for din virksomhed i Google-Søgning, og en menu, hvor du kan optimere din notering vil derefter være synligt over søgeresultater. Opdateringen er tilgængelig både på desktop og mobile.
Google Min Virksomhed - ændringer direkte i søgeresultaterne
Dette kan du gøre direkte i søgeresultaterne:- Tilføje eller rette oplysninger.
- Opdatering åbningstider i for eksempel helligdage og ferier.
- Få et overblik over kundernes anmeldelser.
- Indlæg indlæg til at engagere brugerne.
- Dele billeder så, at din virksomhed skiller sig ud.
- Få et overblik over, hvor mange synspunkter, din fortegnelse er modtaget.
- Vide, hvornår de brugere, tilføje billeder af din virksomhed på Google.
- Dele indlæg direkte til Google Søgning og Google Maps
Ifølge Google anvender 82% af brugerne søgemaskiner til at finde information om lokalområdet. Har Google Mail (Google har ikke givet de har et officielt navn) giver dig mulighed for at publicere indhold direkte i Google Search og Google Maps. Dette er en enkel måde for din virksomhed at tiltrække nye kunder, opbygge relationer og vise det unikke ved din virksomhed. Allerede i januar 2016 kom denne opdatering, men kun til den amerikanske præsidentkandidater. Derefter blev den har rullet sig i, at flere og flere brugere. I juni 2017 rullet det helt ud, og alle små virksomheder kan nu gøre brug af denne funktion.
Som du kan se, der er fremhævet i klippet nedenfor, man kan udgive flere poster. De vil så komme op som en "karrusel". De stillinger, der vil kun være synlig i søgeresultaterne i 1 uge. Sætte en stilling op som en begivenhed, er dette synligt, så længe den arrangement er i gang.
Fordelene ved Google Mail kan give din virksomhed:
Dele særlige tilbud eller kampagner, der tilskynder til nye og eksisterende kunder til at drage fordel af de tilbud.
Markere begivenheder og informere kunder om kommende begivenheder.
Vis dine produkter eller tjenester.
Give kunder med et enkelt klik for at bestille eller købe et produkt eller en service.
Mulighed for nemt at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Her kan du se, hvordan Google Mail, der ser ud på en mobiltelefon:
Svare direkte på spørgsmål fra brugerne i din virksomhed
Det kan være svært for brugerne at finde det korrekte eller ajourførte oplysninger om lokale virksomheder. Google har derfor nu rullet en ny funktion i din virksomhedsfortegnelse, kaldet "Spørgsmål og svar". Denne opdatering giver brugeren mulighed for at stille spørgsmål direkte i virksomhedsfortegnelsen, men kun via en mobiltelefon.
Alle brugere med en Google-konto kan stille spørgsmål til virksomheden, hvor virksomheden og andre brugere kan svare direkte i tråden. Virksomheden kan styre denne funktion, blandt andre ting, tilføje til de hyppigst stillede spørgsmål i den post, besvarelse af spørgsmål fra brugerne via mobile, som fremhæver det bedste responsene og få en alarm, når et spørgsmål er stillet.
Kommentarer
Send en kommentar