Gå videre til hovedindholdet

Google ønsker virksomheder skal til at være mere proaktive

Vi har også skrevet et indlæg om vigtigheden af at have en optimeret virksomhedsfortegnelse i Google!


Rediger din virksomhedsfortegnelse direkte i søgeresultaterne


Google ønsker virksomheder til at være mere proaktive med at opdatere og bruge deres forretning notering. Opdatering af din virksomhed, for eksempel, deres åbningstider i ferier og helligdage, er det en win-win-situation for både Google og virksomheden selv. Derfor behøver du ikke nødt til at forlade Google-Søgning til at administrere din virksomhed.

I juli 2017 testet Google en kontrolpanelet for Google er Min Virksomhed, hvor virksomhederne er i stand til at redigere deres posteringer direkte i søgeresultaterne. I begyndelsen af september 2017 rullet opdateringen ud. Det eneste du behøver at gøre, er at være logget ind med den konto, der har ejerskabet af post. Så kan du bare søge for din virksomhed i Google-Søgning, og en menu, hvor du kan optimere din notering vil derefter være synligt over søgeresultater. Opdateringen er tilgængelig både på desktop og mobile.

Google Min Virksomhed - ændringer direkte i søgeresultaterne 

Dette kan du gøre direkte i søgeresultaterne:


  • Tilføje eller rette oplysninger.
  • Opdatering åbningstider i for eksempel helligdage og ferier.
  • Få et overblik over kundernes anmeldelser.
  • Indlæg indlæg til at engagere brugerne.
  • Dele billeder så, at din virksomhed skiller sig ud.
  • Få et overblik over, hvor mange synspunkter, din fortegnelse er modtaget.
  • Vide, hvornår de brugere, tilføje billeder af din virksomhed på Google.
  • Dele indlæg direkte til Google Søgning og Google Maps

Ifølge Google anvender 82% af brugerne søgemaskiner til at finde information om lokalområdet. Har Google Mail (Google har ikke givet de har et officielt navn) giver dig mulighed for at publicere indhold direkte i Google Search og Google Maps. Dette er en enkel måde for din virksomhed at tiltrække nye kunder, opbygge relationer og vise det unikke ved din virksomhed. Allerede i januar 2016 kom denne opdatering, men kun til den amerikanske præsidentkandidater. Derefter blev den har rullet sig i, at flere og flere brugere. I juni 2017 rullet det helt ud, og alle små virksomheder kan nu gøre brug af denne funktion.

Som du kan se, der er fremhævet i klippet nedenfor, man kan udgive flere poster. De vil så komme op som en "karrusel". De stillinger, der vil kun være synlig i søgeresultaterne i 1 uge. Sætte en stilling op som en begivenhed, er dette synligt, så længe den arrangement er i gang.

Fordelene ved Google Mail kan give din virksomhed:

Dele særlige tilbud eller kampagner, der tilskynder til nye og eksisterende kunder til at drage fordel af de tilbud.

Markere begivenheder og informere kunder om kommende begivenheder.

Vis dine produkter eller tjenester.

Give kunder med et enkelt klik for at bestille eller købe et produkt eller en service.

Mulighed for nemt at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Her kan du se, hvordan Google Mail, der ser ud på en mobiltelefon:

Svare direkte på spørgsmål fra brugerne i din virksomhed


Det kan være svært for brugerne at finde det korrekte eller ajourførte oplysninger om lokale virksomheder. Google har derfor nu rullet en ny funktion i din virksomhedsfortegnelse, kaldet "Spørgsmål og svar". Denne opdatering giver brugeren mulighed for at stille spørgsmål direkte i virksomhedsfortegnelsen, men kun via en mobiltelefon.

Alle brugere med en Google-konto kan stille spørgsmål til virksomheden, hvor virksomheden og andre brugere kan svare direkte i tråden. Virksomheden kan styre denne funktion, blandt andre ting, tilføje til de hyppigst stillede spørgsmål i den post, besvarelse af spørgsmål fra brugerne via mobile, som fremhæver det bedste responsene og få en alarm, når et spørgsmål er stillet.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek